فارس من، آهون منش: تعطیلی دانشگاه ها ضرورتی ندارد

به گزارش دکتر برای تو، رئیس اتحادیه مؤسسات غیرانتفاعی با بیان اینکه تعطیلی دانشگاه ها ضرورتی ندارد، گفت: همه دانشجویان و اساتید دانشگاهی باید به تصمیم استانداری تهران مبنی بر فعالیت مراکز علمی و دانشگاه ها احترام بگذارند.

فارس من، آهون منش: تعطیلی دانشگاه ها ضرورتی ندارد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع پیگیری تعطیلی دانشگاه ها در روزهای آلوده را در مطرح نموده و از خبرنگاران خواستارگفت وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

علی آهون منش رئیس اتحادیه مؤسسات غیر انتفاعی درباره موضوع پیگیری تعطیلی دانشگاه ها در روزهای آلوده گفت: اعلام تعطیلی دانشگاه ها توسط استانداری تهران انجام می گردد و همه باید به تصمیمات احترام بگذارند اما باید به این نکته اشاره کنم که بادانش آموزان با توجه به اینکه سنین پایین تری هستند بیشتر از سایر افراد و حتی دانشجویان در معرض خطر قرار دارند که خوشبختانه همه آکادمی ها از سوی استانداری تعطیل شد در واقع تعطیلی مدارس تا حد زیادی از ترافیک و حجم زیاد جمعیت شناور در شهر را کاسته است.

وی اضافه نمود: تعطیلی دانشگاه ها با توجه به جمعیت دانشجویی کمی که نسبت به جمعیت دانش آموزی است هیچ ضرورتی ندارد چراکه تا چند روز دیگر دانشگاه ها نیز برای امتحانات خاتمه ترم وارد هفته فراگیری یا همان تعطیلات قبل از امتحان می شوند و اکنون دانشجویان در حال آموزش های جمع بندی دروس قرار دارند که از اهمیت زیادی در نتیجه امتحاناتشان برخوردار است.

رئیس اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی توضیح داد: دانشجویان در طول یک هفته تنها 2 تا 3 روز به دانشگاه می فرایند و حضورشان در شهر به نسبت دانش آموزان که هر روز برای تحصیل به مدارس می فرایند جمعیت کمتری است و نباید بعضی افراد به عدم تعطیلی دانشگاه ها اعتراض نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 641

به "فارس من، آهون منش: تعطیلی دانشگاه ها ضرورتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، آهون منش: تعطیلی دانشگاه ها ضرورتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید