طرح پیشنهاد قیمت هر کیلو مرغ بین 6500 تا 6700 تومان به تنظیم بازار

به گزارش دکتر برای تو، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران از طرح پیشنهاد قیمت هر کیلو مرغ بین 6500 تا 6700 تومان به تنظیم بازار استان تهران اطلاع داد.

طرح پیشنهاد قیمت هر کیلو مرغ بین 6500 تا 6700 تومان به تنظیم بازار

به گزارش خبرنگاران، امامی امین در جلسه تنظیم بازار استان تهران گفت: قیمت مرغ از درب مرغداری در حال حاضر 6050 تومان تا 6700 تومان است. قیمت مرغ تا رسیدن به مصرف کننده به حدود 10هزار تومان نیز رسیده است.

وی با اشاره به پیشنهاد مطرح شده برای تنظیم بازار قیمت مرغ از 6500 تا 6700 تومان بیان کرد: در مورد قیمت مرغ ضروری است تصمیمی اتخاذ گردد که هم حاشیه سود مطمئنی برای فراوری کننده داشته باشد و هم مصرف کننده رضایت داشته باشد.

وی ادامه داد: عمده مصرف کنندگان کالاهای اساسی از جمله مرغ حقوق بگیر هستند و ابتدای سال نرخ مشخصی به حقوق آن ها اضافه می گردد. لذا آمادگی روبروه با بازاری که دستخوش تغییر قیمت مداوم است را ندارند.

وی تاکید نمود: گاهی فراوری کننده مرغ با اتفاقاتی مثل آنفلوانزای مرغی در مرغداری روبرو می گردد که مجبور است همه فراوری خود را معدوم کند، لذا متضرر می گردد. بنابراین ضروری است حاشیه سود فراوری کننده نیز با اتخاذ تصمیمات درست تامین گردد.

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز گفت: شرایط و فرآیندهایی که منجر به پایداری فراوری می گردد، در عوامل تامین و قیمت کالاها از جمله مرغ اثرگذار است. مفهوم نظارت بر قیمت کالاها به این معناست که فرآیندها باید پایش شوند و اینکه در بازار قیمت ها دستخوش تغییر شوند، لزوما با پاسخ مثبت همراه نیست و شرایط فراوری باید ثابت بماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 56

به "طرح پیشنهاد قیمت هر کیلو مرغ بین 6500 تا 6700 تومان به تنظیم بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح پیشنهاد قیمت هر کیلو مرغ بین 6500 تا 6700 تومان به تنظیم بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید