شکست ناپذیری راموس مقابل ایتالیا، آتزوری طلسم شکنی می کند؟

به گزارش دکتر برای تو، یکی از دو فینالیست دوره قبلی جام ملت های اروپا در جدال امشب اسپانیا و ایتالیا از گردونه یورو 2016 کنار خواهد رفت.

شکست ناپذیری راموس مقابل ایتالیا، آتزوری طلسم شکنی می کند؟

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های اسپانیا و ایتالیا از ساعت 20:30 امشب به وقت تهران در حساس ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم که در سال 2012 برگزار کننده دیدار نهایی بودند، تاکنون 34 بار با یکدیگر دیدار کرده اند که سهم هر تیم 10 پیروزی بوده 14 بازی هم با تساوی به خاتمه رسیده است.

اسپانیا که در فینال دوره گذشته با پیروزی 4 بر صفر دومین قهرمانی پیاپی اش را جشن گرفت، در دو مصاف قبلی با ایتالیا در تاریخ جام ملت های اروپا همواره به عنوان تیم پیروز میدان را ترک کرده است. این تیم در سال 2008 و پس از تساوی بدون گل، پیروز شد در ضربات پنالتی 4 بر 2 پیروز شود و در 2012 نیز با گل های سیلوا، آلبا، تورس و ماتا برنده شد.

نکته دیگر در جدال این لاروخا و آتزوری مربوط به شکست ناپذیری سرخیو راموس است. کاپیتان تیم لمی اسپانیا که مقابل کرواسی در مرحله گروهی یک ضربه پنالتی را از دست داد، در 7 دیداری که مقابل ایتالیا به میدان رفته، هرگز شکست نخورده است.

برنده جدال امشب اسپانیا و ایتالیا باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آلمان برود.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 547

به "شکست ناپذیری راموس مقابل ایتالیا، آتزوری طلسم شکنی می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست ناپذیری راموس مقابل ایتالیا، آتزوری طلسم شکنی می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید