شناسایی روزانه 60 بیمار مشکوک به علائم کرونا در فارس

به گزارش دکتر برای تو، رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس گفت: روزانه 60 بیمار مشکوک به علائم ویروس کرونا توسط تکنسین های اورژانس فارس شناسایی و به بیمارستان انتقال داده می شوند.

شناسایی روزانه 60 بیمار مشکوک به علائم کرونا در فارس

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمدجواد مرادیان بابیان اینکه مرکز ارتباطات اورژانس 115 استان فارس از چهارم اسفند 98 تا به امروز به 19 هزار و 996 نفر مشاوره تلفنی با علائم تنفسی داده است، گفت: تیم های عملیات ویژه اورژانس تا به امروز به 746 مأموریت در خصوص ویروس کرونا اعزام شده اند.

وی بابیان اینکه پایگاه های متعدد اورژانس در شهر فعال هستند و در کلان شهر شیراز 2 دستگاه خودرو و همچنین در شهرستان ها نیز یک دستگاه آمبولانس نسبت به جابجایی و انتقال بیماران مشکوک کرونایی اختصاص داده شده است، افزود: در این مدت تعداد 203 بیمار مشکوک به علائم کروناویروس به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

رئیس اورژانس استان فارس با تأکید بر اینکه هیچ تماس تلفنی بدون پاسخ نمی ماند، ادامه داد: همشهریان چنانچه علائم تب، سرفه و مشکل تنفسی داشتند می توانند با اورژانس 115 تماس بگیرند تا نسبت به انتقال آن ها به بیمارستان های هدف اقدام کنیم.

مرادیان در ادامه، شرح داد: تا ساعت 19.30 دقیقه عصر روزگذشته تعداد 576 نفربر اثر مسمومیت الکلی به بیمارستان های فارس مراجعه کردند که تا به امروز 71 نفر جان خود را از دست دادند.

به گفته عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا به امروز 566 نفر از شهروندان استان فارس به ویروس کرونا مبتلا شده و 21 نفر از آن ها نیز جان خود را ازدست داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 899

به "شناسایی روزانه 60 بیمار مشکوک به علائم کرونا در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی روزانه 60 بیمار مشکوک به علائم کرونا در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید