سیمان شاهرود نائب قهرمان مسابقات بسکتبال قهرمانی کارگران کشور شد

به گزارش دکتر برای تو، مجتبی پیشدادیان در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مسابقات قهرمانی بسکتبال کارگران کشور با معرفی برگزیدگان به کار خود انتها داد، ابراز داشت: در این مسابقات هشت تیم از استان های اصفهان، کرمانشاه، مازندران، مرکزی، سمنان، فارس، تهران و کرمان حضور داشتند.

سیمان شاهرود نائب قهرمان مسابقات بسکتبال قهرمانی کارگران کشور شد

وی اضافه نمود: روز چهارشنبه تیم سیمان شاهرود به مصاف تیم اصفهان رفت که در یک بازی پایاپای که حتی تا خاتمه کوارتر سوم تیم اصفهان پیشتاز بود توانست با نتیجه 66 بر 59 این تیم را شکست دهد و فینالیست رقابت های کارگران گردد.

رئیس کمیته روابط عمومی هیئت بسکتبال استان سمنان بابیان اینکه در ادامه مسابقات بسکتبال قهرمانی کارگران کشور روز پنج شنبه تیم سیمان شاهرود به مصاف ساپکو تهران رفت، ابراز داشت: سیمان شاهرود بازی را با نتیجه 84 به 80 به ساپکو تهران واگذار کرد و عنوان نائب قهرمان این مسابقات شناخته شد.

پیشدادیان در ادامه توضیح داد: در مسابقات قهرمانی بسکتبال کارگران کشور شهرداری اصفهان در صندلی سوم این رقابت ها نهاده شد.

وی اضافه نمود: این مسابقات دو سال پیش نیز به میزبانی شاهرود برگزار گردید که طی آن این تیم توانست عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 29

به "سیمان شاهرود نائب قهرمان مسابقات بسکتبال قهرمانی کارگران کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمان شاهرود نائب قهرمان مسابقات بسکتبال قهرمانی کارگران کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید