سپاهان هنوز کیفیت لازم را ندارد، دو خطای هند برای تیم ما گرفته نشد

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، علیرضا مرزبان پس از شکست سپاهان مقابل گل گهر اظهار کرد: باید این مساله را بپذیریم که پس از اینکه گل اول را زدیم، بازی خوبی را انجام دادیم و شانس های خوبی را برای خودمان در یک بازی ترکیبی به دست آوردیم اما متأسفانه روی بازی مستقیم هوایی حریف اشتباهاتی کردیم که گل خوردیم و در این موضوع دائم ضد حمله می خوردیم. باید بگویم گل گهر برای این بازی بهتر آماده بود اما تیم ما هنوز آن کیفیت لازم را ندارد.

سپاهان هنوز کیفیت لازم را ندارد، دو خطای هند برای تیم ما گرفته نشد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

او ادامه داد: با این حال باید بگویم که بازیکنان ما کوشش کردند تا بازی را در بیاورند اما مدام ضد حمله می خوردیم و این ضد حمله ها خیلی به ما ضربه زد چراکه هم زمان را از دست می دادیم و هم شانس گل به حریف می دادیم. باید این مساله را بپذیریم که کار سختی داریم چرا که تیم ما به زمان نیاز دارد تا برای لیگ برتر آماده شویم. از بازیکنان راضی هستیم چرا که کوشش خودشان را کردند اما بهتر هم می توانستند خودشان را نشان دهند و این باعث می گردد به آینده امیدوار باشیم.

مرزبان درباره اعتراضات کادر فنی سپاهان در مورد عملکرد داور گفت: من هیچ اعتراضی نداشتم اما کادر فنی روی دو مساله اعتراض داشتند. دو خطای هند خیلی معین رخ داد که نگرفتند اما در هر صورت این اعتراضات طبیعی است.

او در خاتمه گفت: ما اول راه هستیم و می خواهیم با سپاهان راه بزرگی را طی کنیم و تمام کوششمان را می کنیم. راهی را که داریم می رویم، راه درستی است. بازیکنانی که انتخاب نموده ایم، بازیکنان بزرگی هستند و کادر فنی خیلی خوبی داریم. نویدکیا فوتبال را خیلی خوب می شناسد و مطمئن هستم که راه پیروزی را دوباره پیدا می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1257

به "سپاهان هنوز کیفیت لازم را ندارد، دو خطای هند برای تیم ما گرفته نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان هنوز کیفیت لازم را ندارد، دو خطای هند برای تیم ما گرفته نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید