رونق کالاهای ایرانی در بازارهای عراقی، 12 گروه کالایی در اولین نمایشگاه ملزومات اربعین عرضه می گردد

به گزارش دکتر برای تو، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه اربعین گفت:با برگزاری نمایشگاه ملزومات اربعین، تقاضای کالا و اجناس ایرانی در بازار عراق افزایش پیدا خواهد نمود.

رونق کالاهای ایرانی در بازارهای عراقی، 12 گروه کالایی در اولین نمایشگاه ملزومات اربعین عرضه می گردد

مجید تکبیری رئیس ستاد برگزاری اولین نمایشگاه ملزومات پیاده روی اربعین حسینی در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه برای اولین بار پیرامون ملزومات مواکب اربعین در مرکز نمایشگاه های بین المللی کربلا از 26 شهریور تا یک مهر برگزار می گردد.

او ادامه داد: هدف از برگزاری نمایشگاه ملزومات پیاده روی اربعین حسینی، عرضه محصولات و خدمات فرهنگی، بهداشتی، رفاهی و ملزومات پیاده روی اربعین است.

تکبیری در ادامه با اشاره به توزیع گرو ه های مختلف کالایی در نمایشگاه ملزومات پیاده روی اربعین حسینی، گفت: قرار است در این نمایشگاه 12 گروه کالایی از جمله مواد غذایی، ظروف یکبار مصرف، لوازم بهداشتی شوینده ها، پارچه، پرچم، بنر، فرش، موکت، پتو، لوازم های صوتی، الکتریکی، آشپزخانه های صنعتی، یخچال فریزر صنعتی، موتور برق و ژنراتور و سیستم های سرمایشی در این نمایشگاه عرضه می گردد.

اولین نمایشگاه بین المللی برند های برتر کیف و کفش برگزار گردید

او گفت: در این نمایشگاه هر آنچه که برای برپایی مواکب در راستا پیاده روی اربعین ضروری است تهیه و عرضه می گردد و با توجه به رونق فراوری و افزایش جمعیت در این ایام، برپایی این نمایشگاه را جهت تامین اقلام بازار کشور عراق در نظر گرفته ایم.

رئیس ستاد برگزاری اولین نمایشگاه ملزومات پیاده روی اربعین حسینی تاکید نمود: قطعا با برگزاری این نمایشگاه تقاضای کالا و اجناس ایرانی در بازار عراق افزایش پیدا می نماید و به مراتب فراوری کالا های ایرانی در این کشور افزایش پیدا می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 326

به "رونق کالاهای ایرانی در بازارهای عراقی، 12 گروه کالایی در اولین نمایشگاه ملزومات اربعین عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق کالاهای ایرانی در بازارهای عراقی، 12 گروه کالایی در اولین نمایشگاه ملزومات اربعین عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید