رونالدو: کرونا؟ علائمی نداشتم، باید سخت کوشش کنیم، چون میلان، لاتزیو و ناپولی فوق العاده هستند

به گزارش دکتر برای تو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس معتقد است او و هم تیمی هایش این فصل کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی شان دارند.

رونالدو: کرونا؟ علائمی نداشتم، باید سخت کوشش کنیم، چون میلان، لاتزیو و ناپولی فوق العاده هستند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به کریستیانو رونالدو که چند بازی اخیر یوونتوس از جمله تقابل با بارسلونا را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده بود، شب گذشته (یکشنبه) در فزونی 4 بر یک یوونتوس در خانه اسپتزیا به میادین مسابقه بازگشت و در حالی که در دقیقه 56 به جای پائولو دیبالا پا به زمین گذاشت، سه دقیقه بعد روی حرکتی زیبا گل دوم یوونتوس را به ثمر رساند و در ادامه در دقیقه 76 ضربه پنالتی که نصیب یووه شد را با یک ضربه چیب استثنایی وارد دروازه حریف کرد.

رونالدو 35 ساله در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: من علائمی نداشتم و حس خوبی داشتم. در این ملاقات هم به زمین بازگشتم تا کاری را که دوست دارم را انجام دهم که آن فوتبال بازی کردن است. سری A لیگی رقابتی است. میلان در حال اجرا کاری فوق العاده است، درست مانند لاتزیو و ناپولی، از این رو باید سخت کوشش کنیم اما در حال رشد هستیم. کریستیانو برگشته است و این مهمترین چیز است.

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس همچنین درباره پست اینستاگرامی اش بعد از مثبت شدن مجدد تست کرونایش که نوشته بود حالم خوب است و سالم هستم. PCR (یکی از انواع تست کرونا) مزخرف است.، گفت: نمی خواهم دراین باره صحبت کنم. مهم این است که بازگشتم و بازی را بردیم.

رونالدو که فصل گذشته در 46 بازی از رقابت های مختلف 37 گل برای یوونتوس به ثمر رساند، این فصل در سه بازی پنج گل برای بانوی پیر به ثمر رسانده است. او از زمان پیوستنش به یووه هم در مجموع در 92 بازی 70 گل به ثمر رسانده است.

شاگردان آندره آ پیرلو چهارشنبه شب در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف فرنس واروش مجارستان می فرایند و انتظار می رود، رونالدو در این بازی هم به میدان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1266

به "رونالدو: کرونا؟ علائمی نداشتم، باید سخت کوشش کنیم، چون میلان، لاتزیو و ناپولی فوق العاده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: کرونا؟ علائمی نداشتم، باید سخت کوشش کنیم، چون میلان، لاتزیو و ناپولی فوق العاده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید