رزاق پور: تراکتور باید در مورد آینده ام تصمیم بگیرد، امیدوارم در لیگ برتر بمانیم

به گزارش دکتر برای تو، مدافع چپ تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: برای ماندن در لیگ برتر کار سختی داریم ولی امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی برای ما رخ داده و در لیگ برتر بمانیم.

رزاق پور: تراکتور باید در مورد آینده ام تصمیم بگیرد، امیدوارم در لیگ برتر بمانیم

ابوالفضل رزاق پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط تیمش بعد از پیروزی برابر پارس جنوبی گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و برد برابر پارس جنوبی باعث شد تا انگیزه و روحیه بازیکنان برای سه هفته پایانی بیشتر شود. ما بازی خوبی را برابر پارس جنوبی به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم تیم خوبی هستیم. امسال واقعا در چند بازی بدشانسی آوردیم در غیر اینصورت می توانستیم چند پله در جدول بالاتر باشیم. حالا هم شرایط سختی در جدول داریم ولی سه هفته دیگر باقی مانده و باید تلاش کنیم تا در لیگ برتر بمانیم.

وی که در بازی با پارس جنوبی یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند، تاکید کرد: خوشحالم که برای تیمم گل زدم و البته نتیجه زحمات همه بچه ها و کادر فنی بود که این بازی را بردیم. دوست دارم در چند بازی باقی مانده هم مثمرثمر باشم و در نهایت امیدوارم تلاش همه بچه ها نتیجه بدهد و در لیگ برتر بمانیم. واقعا حیف است که شاهین به لیگ یک سقوط کند و این اتفاق تلخی است، شاهین در فوتبال ایران تیم پرطرفداری است و امیدوارم در سه بازی پایانی طوری نتیجه بگیریم که در نهایت در لیگ برتر بمانیم.

رزاق پور در مورد اینکه برای فصل بعد چه برنامه ای دارد، شرح داد: من بازیکن قرضی هستم و با تراکتور قرارداد دارم. فعلا چیزی در مورد آینده قابل پیش بینی نیست و تراکتور باید در مورد آینده ام تصمیم بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1165

به "رزاق پور: تراکتور باید در مورد آینده ام تصمیم بگیرد، امیدوارم در لیگ برتر بمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزاق پور: تراکتور باید در مورد آینده ام تصمیم بگیرد، امیدوارم در لیگ برتر بمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید