ذوب آهن &ndash پرسپولیس، دوباره نبرد قهرمانی

به گزارش دکتر برای تو، آنچه حساسیت های این بازی را دوچندان می نماید، حضور منصوریان استقلالی روی نیمکت تیم اصفهانی است که پیش از این یک بار با تیم نفت تهران مانع قهرمانی پرسپولیس در لیگ شده بود.

ذوب آهن &ndash پرسپولیس، دوباره نبرد قهرمانی

ذوب آهن - پرسپولیس

چهارشنبه 28،1،98، هفته بیست و ششم از هجدهمین دوره لیگ برتر، ساعت 18، استادیوم فولادشهر

داور: اشکان خورشیدی

یاری ها: رضا سخندان، محمد راهی

نگاه فنی

این یکی از همان پنج فینالی است که پرسپولیسی ها برای قهرمان شدن به سه امتیازش احتیاج دارند و در این چند روز بارها درباره اش حرف زده اند. با 5 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، پرسپولیس در نزدیک ترین فاصله از جام ایستاده و برای هت تریک قهرمانی هایش در لیگ برتر، دست کم باید دو تا از بازی های پیش رویش را با پیروزی به انتها برساند. آنهم در حالی که هنوز نتوانسته ذوب آهن را در اصفهان بدهد و این شاید تنها رکورد منفی برانکو در لیگ ایران باشد که به گفته خودش باید شکسته گردد. آنچه حساسیت های این بازی را دوچندان می نماید، حضور منصوریان استقلالی روی نیمکت تیم اصفهانی است که پیش از این یک بار با تیم نفت تهران مانع قهرمانی پرسپولیس در لیگ شده بود. او حالا با ذوب آهنی مقابل پرسپولیس می ایستد که برای جبران شکستِ بازی رفت، هفته پیش به نیمی از بازیکنانش استراحت داده بود و برای هفتم شدن کوشش می نماید.

چهره ویژه: ارسلان مطهری (72)

پرسپولیس برای بهتر کردن آمار خط دفاعی اش و همین طور نزدیک تر شدن به قهرمانی، به کلین شیت احتیاج دارد اما باید ببینیم بیرانوند و مدافعان قرمزپوش می توانند مطهری و دیگر مهاجمان خطرناک تیم اصفهانی را مهار نمایند؟

چهره ویژه: علیرضا بیرانوند (1)

بیرانوند و منصوریان در نفت روزهای تلخ و شیرین زیادی را با هم تجربه کردند و حالا باید مقابل هم بایستند. از طرفی بیرانوند یکی از امیدهای پرسپولیس برای بسته نگه داشتن دروازه اش هم هست.

ترکیب احتمالی میزبان

دروازه بان: رشید مظاهری، مدافعان میانی: وحید محمدزاده، هادی محمدی، مدافعان کناری: مسعود ابراهیم زاده، میلاد فخرالدینی، هافبک ها: حامد بوحمدان، قاسم حدادی فر، محمدرضا حسینی، محمدزبیر نیک نفس، مهاجمان: امیرارسلان مطهری، کریستین اوساگوآنا

ترکیب احتمالی میهمان

دروازه بان: علیرضا بیرانوند، مدافعان میانی: سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مدافعان کناری: محمد نادری، مهدی شیری، هافبک دفاعی: کمال کامیابی نیا، هافبک های تهاجمی: بشار رسن، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، مهاجمان: سیامک نعمتی، علی علیپور

11 - 390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 165

به "ذوب آهن &ndash پرسپولیس، دوباره نبرد قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن &ndash پرسپولیس، دوباره نبرد قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید