درخواست های امیرعبداللهیان از مدیران وزارت خارجه چه بود؟

به گزارش دکتر برای تو، تهران (پانا) - وزیر امور خارجه در نشست مدیران کل این وزارتخانه، برنامه های سیاست خارجی در حوزه های مختلف را تبیین کرد.

درخواست های امیرعبداللهیان از مدیران وزارت خارجه چه بود؟

به گزارش روابط عمومی وزارت امور خارجه، حسین امیر عبداللهیان با حضور در اولین نشست مدیران کل وزارت امور خارجه در دوره تازه و پس از اطلاع از دیدگاه مدیران این وزارت خانه، نظرات خود درباره راهبرد، اهداف و برنامه عملیاتی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، برنامه سیاست خارجی در حوزه های مختلف، ساختار وزارت امور خارجه و اهمیت تعامل شایسته با مجلس شورای اسلامی را تبیین کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان بعلاوه ضرورت به کارگیری حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و کارشناس وزارت امور خارجه برای دستیابی به اهداف سیاست خارجی را مورد تاکید قرار داد.

گزارش دهی های مناسب در داخل وزارت امور خارجه و به دیگر بخش های کشور، ضرورت سرعت دهی به انجام امور متقاضیان امور کنسولی، آماده سازی نظرات وزارت امور خارجه در مورد برنامه پنجساله هفتم توسعه مالی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (1400 تا 1405) و برنامه ریزی برای تدوین بودجه سال 1401 از دیگر موضوعات مطروحه از سوی امیرعبداللهیان در این نشست و خطاب به مدیران وزارت امور خارجه بود.

وزیر امور خارجه بعلاوه از کوشش مجدانه مجموعه وزارت امور خارجه در دعوت از میهمانان خارجی مراسم تحلیف ریاست جمهوری کشورمان که در سطح بسیار مناسبی و با حضور میهمانان عالی رتبه از اقصی نقاط دنیا برگزار گردید، تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1793

به "درخواست های امیرعبداللهیان از مدیران وزارت خارجه چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست های امیرعبداللهیان از مدیران وزارت خارجه چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید