دایی: انگیزه بازیکنان می تواند کمبود تجربه را جبران کند، بازی فردا برای الریان هم سخت است

به گزارش دکتر برای تو، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان باهوش خوبی داریم و می توانیم بازی خوبی را با انگیزه بالای آنها به نمایش بگذاریم و این انگیزه می تواند نداشتن تجربه ما را جبران کند.

دایی: انگیزه بازیکنان می تواند کمبود تجربه را جبران کند، بازی فردا برای الریان هم سخت است

به گزارش خبرنگاران، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی فردای تیم الریان قطر برابر سایپا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی های الریان را بررسی کردیم، تیم خیلی خوبی هستند. در مدتی که جام ملت های آسیا برگزار گردید تیم خودشان را خیلی خوب تقویت کردند، با این حال ما فقط اینجا آمدیم که این بازی را ببریم. بازی فردا هم برای الریان سخت است و هم برای ما. با اطلاعات خوبی بازی فردا را آغاز خواهیم کرد و سعی می کنیم به فزونی برسیم. ما به بازیکن خاصی از الریان فکر نمی کنیم و به کارهای تاکتیکی حریف کاری نداریم و فقط کار تاکتیکی خودمان را انجام می دهیم.

سرمربی تیم سایپا توضیح داد: سعی می کنیم کارهای تاکتیکی حریف را بررسی کنیم. مطمئنا خط حمله الریان خیلی بهتر از خط دفاعی شان است. سعی می کنیم جلوی نقاط قوت آنها را بگیریم.

دایی ادامه داد: بدون شک بازی سختی مقابل الریان خواهیم داشت و تیم ما جوان است و اینکه تجربه کافی را در تورنمنت های آسیایی ندارد می تواند بازی را سخت تر کند. این را بگویم که با توجه به اینکه تیم جوانی داریم، بازیکنان باهوش خوبی داریم و به دنبال پیشرفت هستیم می توانیم بازی خوبی را با انگیزه بالای آنها به نمایش بگذاریم و این انگیزه می تواند نداشتن تجربه ما را جبران کند.

وی درباره شکسته شدن رکورد گلزنی اش توسط معزعلی مطرح نمود: من به او و به تیم ملی قطر تبریک می گویم. این را باید بدانیم که همواره هر رکوردی در معرض شکسته شدن قرار گرفته است و این امری طبیعی است. از این فرصت استفاده می کنم و از باشگاه، مسئولان و طرفداران السد تشکر می کنم به خاطر زحماتی که برای من در دوران حضورم در این باشگاه کشیدند. همواره السد را خانه خودم می دانم. دوستان زیادی در باشگاه السد و کشور قطر دارم و از اینکه فرصتی برایم پیش آمد که دوباره آنها را ببینم خوشحالم. در سال های اخیر السد پیشرفت خوبی داشته است و این نشان دهنده کوشش مسئولان برای پیشرفت باشگاه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 140

به "دایی: انگیزه بازیکنان می تواند کمبود تجربه را جبران کند، بازی فردا برای الریان هم سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دایی: انگیزه بازیکنان می تواند کمبود تجربه را جبران کند، بازی فردا برای الریان هم سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید