خبرنگاران ورزشکاران البرزی 2 هزار و 300 مدال کسب کردند

به گزارش دکتر برای تو، کرج - خبرنگاران - مدیر کل ورزش و جوانان البرز گفت: ورزشکاران این استان در سال 98 پیروز به کسب 2هزار و 300 مدال در سطح کشوری، آسیایی، جهانی و بین المللی شدند.

خبرنگاران ورزشکاران البرزی 2 هزار و 300 مدال کسب کردند

امیرغفرانی روز چهارشنبه در مجمع سالانه هیات کشتی البرز که با حضور رییس فدراسیون برگزار گشت افزود: این در حالی است که سرانه ورزشی در این استان 53 سانتی متر مکعب است و با همین زیر ساخت های اندک و امکانات توانستیم این میزان مدال را کسب کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت های استان البرز از جمله مهاجرپذیری و نزدیکی به پایتخت مطرح کرد: 48 هیات ورزشی در این استان مشغول به فعالیت هستند که تمام این هیات ها قهرمانان جهانی و یا آسیایی دارند.

به طور متوسط هر هفته ورزشکاران این استان بین 2 تا 10 مدال را در سطح کشوری، آسیایی و جهانی کسب می کنند.

کاهش آمار کشتی گیران البرزی

حمید یاری رییس هیات کشتی البرز نیز در این مجمع با اشاره به کاهش کمی کشتی گیران این استان گفت: آمار کشتی گیران بیمه شده البرز از پنج هزار و 326 نفر در سال 95 به چهار هزار و 416 نفر در سال گذشته رسید.

وی افزود: در ورودی کشتی گیران استان با یک سیر نزولی روبرو هستیم که باید در این رابطه چاره اندیشی شود، تا از کمیت به کیفیت برسیم.

یاری با اشاره به کسب مدال های سال گذشته توسط کشتی گیران این استان گفت: ورزشکاران البرزی در سال 98 پیروز به کسب سه مدال جهانی، 2 مدال آسیایی، هفت مدال بین المللی و 18 مقام کشوری شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1029

به "خبرنگاران ورزشکاران البرزی 2 هزار و 300 مدال کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورزشکاران البرزی 2 هزار و 300 مدال کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید