خبرنگاران مردم دید و بازدیدها در عید قربان را تعطیل نمایند

به گزارش دکتر برای تو، کرمانشاه- خبرنگاران- فرماندار جوانرود گفت: کرونا ضعیف نشده باتوجه به شرایط بوجود آمده لازم است که مردم دید و بازدید و برنامه های مرسوم به عید سعید قربان را کاهش داده و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به کنترل شیوع ویروس کرونا یاری نمایند.

خبرنگاران مردم دید و بازدیدها در عید قربان را تعطیل نمایند

رستگاریوسفی روز شنبه در جلسه ستاد کرونا جوانرود با تاکید برضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی اضافه کرد: شرایط آینده شهرستان در مورد اپیدمی کرونا به رفتار مردم بستگی دارد.

وی از همکاری خوب مردم و مسوولان در دوران شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد و اظهارداشت: از مردم شربف و نجیب شهرستان جوانرود انتظار داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان کادر بهداشت و درمان را کمک نمایند.

فرماندار جوانرود بر اهمیت استفاده از ماسک در ادارات و اماکن عمومی اشاره نمود و یادآور شد: ورود افراد بدون ماسک به ادارات و اماکن عمومی ممنوع است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود نیز با ارایه آماری از شرایط کنونی مبتلایان به کرونا در این شهرستان گفت: خوشبختانه هم اکنون در بخش کرونا هیچ تختی اشغال نشده است.

دکتر مولود حسینی با بیان اینکه تست 58 نفر از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان مثبت بوده است، اضافه کرد: ویروس کرونا همچنان در کمین است و ضرورت دارد مردم بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند.

ساماندهی و متمرکز کردن گوشت های قربانی، تعطیلی آیین های دینی و مذهبی، تعطیلی دید و بازدیدها در عید سعید قربان، ساماندهی دستفروشان و تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری از مهمترین مصوبات ستاد کرونا شهرستان جوانرود بود.

شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1144

به "خبرنگاران مردم دید و بازدیدها در عید قربان را تعطیل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم دید و بازدیدها در عید قربان را تعطیل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید