خبرنگاران سیم کارت رایگان به دانش آموزان داده شود

به گزارش دکتر برای تو، تبریز-خبرنگاران- رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به رییس جمهوری، خواستار ارایه سیم کارت های رایگان به دانش آموزان در شرایط کرونایی کشور شد.

خبرنگاران سیم کارت رایگان به دانش آموزان داده شود

علیرضا منادی سفیدان روز یکشنبه در نامه خود با اشاره به اینکه سیم کارت رایگان کنترل شده باید در اختیار دانش آموزان قرار داده گردد، فراهم شدن زیرساخت ها برای آموزش مجازی در سال جدید تحصیلی را مورد تاکید قرار داد.

وی در این نامه با اشاره به اینکه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی لزوم تشکیل کلاس های درسی به صورت مجازی در بیشتر شهرها و روستاها و مناطق محروم کشور، تصریح کرده است: خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به اختصاصی اینترنت رایگان برای دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه ها از محل سودهای سرشاری که اپراتورها در کشور برداشت می کنند و یا از 100 هزار میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته برای مقابله با ویروس کرونا، اقدام لازم مبذول گردد.

منادی ادامه داده است: در این شرایط ویژه خواهشمند است برای جلوگیری از افزایش بازماندگان از تحصیل در کشور دستور فرمائید نسبت به تهیه ابزار گوشی تلفن همراه هوشمند و یا تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان محروم و نیازمند (با توجه به گزارش وزارتین از بازماندگان از تحصیل)، از محل بودجه تخصیص داده شده جهت مقابله با ویروس کرونا نیز اقدام گردد.

وی همچنین تامین امنیت فضای مجازی برای دانش آموزان از طریق تحویل سیم کارت های کنترل شده که مانع دسترسی دانش آموزان به تصاویر غیردرسی خود در فضای مجازی گردد را خواستار شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1189

به "خبرنگاران سیم کارت رایگان به دانش آموزان داده شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیم کارت رایگان به دانش آموزان داده شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید