خبرنگاران دستگاه قضایی عملکرد مدیران کرمانشاه را آنالیز می نماید

به گزارش دکتر برای تو، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس کل دادگستری کرمانشاه با تاکید بر اینکه دادگستری استان در کنار مدیران سالم و توانمند است، گفت: عملکرد مدیران هر ماه ارزیابی می گردد تا میزان آسیب ها و هزینه فعالیت آنها برای کشور و استان معین گردد.

خبرنگاران دستگاه قضایی عملکرد مدیران کرمانشاه را آنالیز می نماید

پرویز توسلی زاده روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان که در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار گردید، اظهارداشت: در دوره ریاست جدید قوه قضاییه مردم به عملکرد این دستگاه بسیار امیدوار شده اند؛ باید در این دوره در راستای تحقق گام دوم انقلاب باجدیت حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره، قوه قضاییه به دنبال افزایش اعتماد عمومی و جلب رضایت مردم است، اضافه کرد: مدیران استان باید مشکل مردم را در سریع ترین زمان ممکن رفع نمایند تا از بروز مسائل بعدی جلوگیری گردد.

رییس کل دادگستری کرمانشاه کاهش پرونده های ورودی، قانع کردن سازی عمومی و همراهی با سایر قوا را از اولویت های اصلی دستگاه قضایی دانست و گفت: صلح و سازش و حمایت از فراوری از اولیت کارهای ما در استان کرمانشاه محسوب می گردد.

توسلی زاده، ریشه بسیاری از مسائل استان را در زیرساخت های اجتماعی و مسائل مدیریتی دانست و گفت: مسوولیت پذیری مدیران استان ضعیف است از این رو باید مسوولیت پذیری را افزایش دهیم؛ مدیران باید دانش کامل برای رسیدن به تعالی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: عملکرد مدیران باید با شاخص های ریاضی قابل مقایسه باشد و در صورت ناتوانی باید جوابگو باشند.

رییس کل دادگستری کرمانشاه، نبود سلامت اداری را یکی از آسیب های جدی استان دانست و اظهارداشت: باید پرسید چرا بعضی پروژه های عمرانی استان منجر به برکناری مدیران پروژه می گردد تا سرمایه های کشور هدر برود.

توسلی زاده با بیان اینکه هرچه مدیران خوب عمل نمایند آسیب ها و تهدیدها کاهش پیدا می نماید، ادامه داد: دستگاه قضایی به عنوان دستگاه حاکمیتی حامی و در کنار مدیران خوب و سالم قرار گرفته است.

وی توضیح داد: مدیری که در زیرمجموعه اش اختلاس انجام گردد مدیر مطلوبی نیست و پرهزینه محسوب می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1097

به "خبرنگاران دستگاه قضایی عملکرد مدیران کرمانشاه را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگاه قضایی عملکرد مدیران کرمانشاه را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید