خبرنگاران دردسرهای دوباره تیم پاس

به گزارش دکتر برای تو، همدان- خبرنگاران- دردسرهای تیم پاس همدان تمامی ندارد و هربار خبرهای جدید پیرامون بدهی های اقتصادی این باشگاه مخابره می گردد.

خبرنگاران دردسرهای دوباره تیم پاس

تیمی که به اذعان همگان سال جاری بهترین فصل را برای صعود به لیگ یک دارد، حالا افزون بر مسائل مالی با بدهی های مستند شده از سوی فدراسیون فوتبال نیز روبرو شده است.

رفع نشدن مسائل مالی پاس نیز باعث شد تا کادر فنی این تیم پس از بازی روز گذشته مقابل بعثت کرمانشاه تصمیم به تعطیلی تمرین ها بگیرد.

پاسی ها در شرایط این روزها با مسائل عدیده مالی دست و پنجه نرم می نمایند که با فاصله 5 امتیاز با چوکا صدرنشین لیگ 2 ، از شانس بالایی برای صعود برخوردار هستند.

این تیم حتی این روزها برای تامین هزینه های سفر برون استانی و ملاقات با حریفان نیز با مشکل مالی روبرو است و همین مساله باعث اعتراض کادر فنی و بازیکنان شده است.

هر چند مسوولان اجرایی نیز معتقدند مدیریت باشگاه پاس نباید فقط متکی به منابع مالی تزریق شده از استان باشد و بهتر است نسبت به جذب حامی مالی اقدام کند.

آنها می گویند با توجه به شرایط مالی امروز کشور قدرت تامین منابع مالی برای تیمی همچون پاس با محدودیت ها روبرو است هر چند از ابتدای فصل تا به امروز بیش از یک میلیاردتومان به این تیم پرداخت شده است.

البته رقم قابل توجهی از این بودجه اختصاص یافته نیز صرف تسویه بدهی های مالی تیم از ادوار گذشته شده است.

محمد مظهری مدیریت باشگاه پاس نیز کوشش ها برای جذب حامی مالی را بی نتیجه دانست و گفت: با چندین سرمایه دار مطرح استان در این زمینه رایزنی داشته است اما پاسخ مثبت دریافت ننموده و احتیاج به زمان و شرایط بهتر است.

محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز تاکید بر تداوم حمایت ها از تیم پاس دارد و می گوید: در 20 هفته گذشته حمایت همه جانبه داشته ایم و هیچ نگرانی وجود ندارد.

سرمربی تیم پاس اما این ادعا را نمی پذیرد و می گوید: عزمی برای حمایت از تیم پاس در راستا صعود وجود ندارد.

علی قربانی اضافه کرد: بارها در خصوص مسائل عدیده مالی تیم صحبت نموده ایم اما توجهی به این مساله نشده و براین اساس تصمیم به تعطیلی تمرین ها تا روشن شدن تکلیف تیم گرفتیم.

مسائل مالی این فصل پاس در یکسو و ارسال نامه فدراسیون فوتبال مبنی بر تسویه بدهی بازیکنان سابق از سوی دیگر، دردسر جدیدی را برای نماینده فوتبال همدان ایجاد نموده است.

فدراسیون فوتبال اعلام نموده که تیم پاس باید نسبت به تسویه بدهی 2 میلیارد و 193 میلیون تومانی به بازیکنان سابق این باشگاه که دارای پرونده شکایت در کمیته انضباطی هستند، اقدام کند.

باشگاه پاس 10 روز فرصت دارد تا نسبت به ارایه مستندات مبنی بر تسویه بدهی های مالی به کمیته انضباطی اقدام کند در غیر اینصورت 30 روز مهلت برای پرداخت مطالبه شاکیان زمان مشخص شده است.

پس از گذشت این مدت و ارسال نشدن رضایت نامه ها ، براساس بند الف و ب ماده 89 مقررات انضباطی نسبت به جریمه نقدی ، کسر امتیاز، محرومیت از ثبت نام بازیکن جدید و حتی سقوط به دسته پایین تر اقدام خواهد شد.

حالا تیم پاس در هفته های پایانی فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور با 2 مشکل بزرگ مالی روبرو است و این مساله بر توان روحی و روانی تیم تاثیر منفی گذاشته است.

پاسی ها امیدار به مشخص تکلیف از سوی مسوولان هستند و درخواست پاسخگویی آنها دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 818

به "خبرنگاران دردسرهای دوباره تیم پاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دردسرهای دوباره تیم پاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید