حمایت از کارخانه های زیان دیده از کرونا

به گزارش دکتر برای تو، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فراوری در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان تحت تاثیر بیماری ویروسی کرونا قرار گرفته است، گفت: فصل های حمایتی ویژه ای برای واحدهای صنعتی در مواجهه با ویروس کرونا برنامه ریزی شده و در حال پیگیری است.

حمایت از کارخانه های زیان دیده از کرونا

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، سید هاشم موسوی اضافه نمود: مدیریت و تعامل در دریافت اقساط زمین صنعتی، همراهی با این واحدها در مواجهه با بحران کرونا به صورت خاص در حوزه اختیارات شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از جمله حمایت های ویژه پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: به صورت عام نیز مدیریت در پرداخت تسهیلات بانکی و نام نویسی برای پرداخت بیمه بیکاری از برنامه های کلان برای حمایت از فراوریکنندگان خسارت دیده از بحران کرونا در استان است.

موسوی اضافه نمود: پیرو مصوبات ستاد مقابله با کرونا در کشور و ستاد استانی، ستاد مقابله با بحران کرونا در مجموعه شرکت شهرک های صنعتی استان در سال 99 تشکیل و چند جلسه با طرح مسائل و مسائل برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر مطابق مصوبات استانی ستاد مقابله کرونا واحدهای صنعتی فراوری کننده مواد غذایی و بهداشتی استان در حال فعالیت هستند.

موسوی اظهار کرد: شناسایی واحدهای پر خطر و ضدعفونی شهرک های صنعتی پرتردد از اقدامات دیگر برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در شهرک های صنعتی استان است.

وی افزود: شهرک های صنعتی، شهرک صنعتی یاسوج 1 و یاسوج 2 و یاسوج 3 و چهاربیشه از جمله شهرک هایی هستند که در چند مرحله ضدعفونی و گندزدایی شده اند.

موسوی اضافه نمود: اطلاع رسانی و مشاوره و برنامه ریزی برای برگزاری دوره آموزشی با هدف تحقق مراقبت های بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر خدمات اجرا شده در شهرک های صنعتی استان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد 21 شهرک صنعتی مصوب و 13 شهرک صنعتی در حال فعالیت دارد.

مساحت زمین های شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و 541 هکتار بوده که از این میزان 778 هکتار صنعتی و مابقی نیز زیرساخت ها شامل محوطه سازی، جدول گذاری و فضای سبز است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 825

به "حمایت از کارخانه های زیان دیده از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از کارخانه های زیان دیده از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید