جزئیات درخواست تصویب موضوع سرانجام نامه از سوی دانشگاه سمنان اعلام شد

به گزارش دکتر برای تو، جزئیات درخواست تصویب موضوع و اساتید فعالیت های آموزشی-پژوهشی از سوی مدیریت دانشگاه سمنان اعلام شد.

جزئیات درخواست تصویب موضوع سرانجام نامه از سوی دانشگاه سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، جزئیات درخواست تصویب موضوع و اساتید فعالیت های آموزشی-پژوهشی از سوی مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان در اطلاعیه ای اعلام شد.

بدینوسیله به اطلاع تمام دانشجویانی که درخواست تصویب موضوع پیشنهادی خاتمه نامه/رساله دارند می رساند ضروری است با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان- پیشخوان خدمت درخواست تصویب موضوع و اساتید فعالیت های آموزشی-پژوهشی را انتخاب و کلیه فرآیند های مربوطه طبق راهنمای تصویری که در سامانه بارگذاری شده است، را انجام دهند.

دانشجویان مقطع دکتری تخصصی بایستی قبل از ایجاد درخواست فوق، از پروپوزال رساله دکتری خود در مهلت قانونی دوره تحصیلی با موفقیت دفاع و اصلاحات لازم را انجام داده باشند و پس از نهایی شدن پروپوزال، از سامانه ایرانداک به آدرس https://sabt.irandoc.ac.ir کد رهگیری اخذ نمایند و بعلاوه واحد خاتمه نامه را در نیمسال مورد تقاضا برای تصویب، اخذ نموده باشند.

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته قبل از ایجاد درخواست فوق، باید پروپوزال خود را با استاد راهنمای خودشان نهایی نموده باشند و پس از موافقت و تایید استاد راهنما، از سامانه ایرانداک به آدرس https://sabt.irandoc.ac.ir کد رهگیری اخذ نمایند و بعلاوه واحد خاتمه نامه را در نیم سال مورد تقاضا برای تصویب، اخذ نموده باشند.

تمامی متقاضیان باید پروپوزال خود را در قالب فایل word و pdf (نمونه فایل word در سامانه موجود است) را در سامانه بارگذاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1934

به "جزئیات درخواست تصویب موضوع سرانجام نامه از سوی دانشگاه سمنان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات درخواست تصویب موضوع سرانجام نامه از سوی دانشگاه سمنان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید