تیم فوتبال شهرداری همدان دربستر مرگ، چنددستگی باعث سردرگمی شده است

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران-گروه استان ها: قطار لیگ دسته دوم فوتبال کشور به نیمه راه رسید تا در ایستگاه تعطیلات نیم فصل استراحتی 20 روزه داشته باشد و تیم ها با تقویت خود و جذب بازیکنان مدنظر بتوانند عملکرد بهتری در نیم فصل دوم داشته باشند.

تیم فوتبال شهرداری همدان دربستر مرگ، چنددستگی باعث سردرگمی شده است

تیم فوتبال شهرداری همدان در نیم فصل نخست مسابقات برخلاف انتظارات طرفداران عملکرد نسبتاً مناسبی نداشت و نتوانست آن طور که بایدوشاید انتظارات را برآورده کند و این عدم نتیجه گیری دلایل متعددی دارد که باید با کار کارشناسی موردبررسی قرار بگیرد.

چنددستگی باعث سردرگمی کادر فنی تیم شده است

برخلاف سایر تیم ها که شاید یک یا دو تصمیم گیرنده دارند اما در تیم فوتبال شهرداری همدان هرکس صاحب نظر است و همین موضوع باعث شده تا هرکسی راجع به این تیم اظهارنظر کند و این چنددستگی باعث شده تا کادر فنی این تیم دچار سردرگمی گردد.

یک بار یکی از اعضای شهر مصاحبه می نماید که اگر نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان ضعیف باشد بودجه این تیم قطع می گردد و این تیم برای فصل آینده منحل خواهد شد که همین مصاحبه و دخالت هایی که اعضای شورای شهر در گوشه و کنار در این فصل انجام دادند به نوعی تمرکز شهرداری همدان را به هم ریخت.

از طرفی دیگر از مدیرعامل و معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تا شهردار همدان هرکدام فشارهایی را به کادر فنی و بازیکنان شهرداری در گوشه و کنار وارد کردند که همین اتفاقات هرکدام به گونه ای باعث از دست رفتن روحیه بازیکنان این تیم شد.

متأسفانه باوجود اینکه شهرداری همدان از منابع مالی تعیین و خوبی برخوردار بوده اما عدم به موقع تزریق منابع مالی و قرارداد بازیکنان این تیم باعث شد تا انگیزه لازم در این تیم وجود نداشته باشد و تمرکز بازیکنان در طول بازی به هم بریزد.

دو روز قبل که در تمرینات این تیم برای دریافت گزارش حاضر شدیم بازیکنان غیربومی این تیم به دلیل عدم وصول مطالبات و پاس نشدن چک ها در تمرینات حاضر نشده بودند و تنها عده محدودی از بازیکنان بومی و تستی که حضور داشتند تمرین می کردند.

همچنین بازیکنان این تیم به شدت از شرایط موجود ناراضی بودند و بی انگیزگی و نبود روحیه در بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان به وضوح دیده می شد که به طورقطع با شرایط موجود در نیم فصل دوم باید شاهد دست وپا زدن تیم فوتبال شهرداری همدان تنها برای بقا باشیم.

به عقیده بسیاری از کارشناسان عدم نتیجه گیری تیم فوتبال شهرداری را باید در بیرون مستطیل سبز جستجو کرد جایی مدیران شهرداری همدان نتوانستند آن را مدیریت نمایند شاید بدشانسی و عدم گلزنی هم یکی از دلایل این نتیجه گیری ها باشد اما بازیکنی که از مسائل مالی رنج می برد چگونه می تواند تمرکز لازم را داشته باشد.

تهدید بازیکنان به اینکه اگر تیم نتیجه نگیرد فصل آینده تیم فوتبال شهرداری همدان منحل خواهد شد چه دلیلی می تواند داشته باشد؛ اگر این تیمی که خانه امید بسیاری از جوانان این استان در گوشه کنار است منحل گردد چه سودی و خروجی برای شهرداری همدان خواهد داشت و این بودجه کجا هزینه خواهد شد که خروجی داشته باشد.

در حالی که بسیاری از شهرداری ها در ورزش حرفه ای تیم داری می نمایند چرا باید تیم فوتبال شهرداری همدان منحل گردد کمااینکه در حل حاضر چشم امید بسیاری از بازیکنان پایه فوتبال محلات هم به حضور در این تیم است.

اگر مدیران شهرداری در تعطیلات نیم فصل نتوانند منابع خوبی به این تیم تزریق نمایند به طورقطع باید در خاتمه فصل با هزار اما و اگر تیم فوتبال شهرداری همدان را از سقوط نجات دهند بنابراین باید هم اکنون چاره ای برای این تیم اندیشیده گردد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در تعطیلات نیم فصل ما تنها چند روز تمرینات را تعطیل کردیم تا بتوانیم تمرینات بیشتری را دنبال کنیم و شرایط بهتری در نیم فصل دوم داشته باشیم.

بابک صمدیان اضافه نمود: هدف ما این است که در نیم فصل دوم بتوانیم نتایج بسیار بهتری کسب کنیم اما باید مدیران شهرداری، شورای شهر و سایر مسئولان حمایت ها را افزایش دهند.

وی بابیان اینکه تیم بسیار بومی تری را در نیم فصل دوم خواهید دید، گفت: در قدم اول 7 بازیکن غیربومی را کنار گذاشتیم تا بتوانیم هم ازنظر مالی کمکی به باشگاه نموده باشیم هم از ظرفیت و پتانسیل بومی استفاده کنیم.

صمدیان اعلام کرد: از همین جا هم اعلام می کنم هر بازیکنی در سطح استان همدان که توان بازی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در خود حس می نماید می تواند در تمرینات ما حضور پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به بازی های دوستانه اعلام کرد: چند روز گذشته یک بازی دوستانه با منتخب محلات همدان داشتیم که با نتیجه 4 بر 2 موفق به پیروزی شدیم و به دنبال این هستیم که دو بازی دوستانه دیگر را برگزار کنیم.

وی مطرح نمود: هدف ما این است تا در مدت تعطیلات بتوانیم ضعف های خود را رفع کنیم و بتوانیم در نیم فصل دوم به صندلی واقعی خود برسیم.

مسائل روحی و روانی به تیم فوتبال شهرداری همدان ضربه زد

یکی از کارشناسان فوتبال نیز در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به بررسی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در نیم فصل نخست تیم فوتبال شهرداری همدان ازنظر فنی بازی های قابل قبولی را ارائه داد و در دونقطه زمین شاهد ضعف در این تیم بودیم که همین مسئله مسائل زیادی را برای شهرداری هم به وجود آورده بود.

اکبر احمدی اضافه نمود: در ابتدا شاهد بودیم ساده ترین توپ هایی که به سمت دروازه شهرداری می آمد تبدیل به گل می شد و به نظرم شهرداری در قلب دفاع ضعف عمده ای داشت و نباید به این سادگی این توپ ها به گل تبدیل می شدند.

وی با اشاره به لزوم جذب بازیکن در تیم فوتبال شهرداری همدان اعلام کرد: در خط حمله بازیکنان به خوبی در محوطه 18 قدم اقدام به گل می کردند و شاید در یک بازی شاهد بیش از 5 موقعیت گل بودیم اما شهرداری بازیکنان تمام نماینده نداشت.

احمدی اعلام کرد: در بازی خانگی شهرداری برابر داماش بازی کاملاً یک طرف بود اما از 90 دقیقه حمله یک گل هم حاصل تیم شهرداری همدان نشد و تنها از یک موقعیت ساده از حریف گل خوردند و این بازی را واگذار کردند.

این کارشناس فوتبال بابیان اینکه جذب یک مدافع و مهاجم باید از اهداف کادر فنی باشد، اعلام کرد: نیما پرتویی در نیم فصل نخست نتوانست انتظارت کادر فنی شهرداری همدان را در خط حمله برآورده کند و باید یک مهاجم تمام نماینده جذب نمایند کمااینکه در شرایط موجود جذب چنین بازیکنی سخت است.

عدم پرداخت قرارداد ازنظر روحی بازیکنان شهرداری همدان را به هم ریخته بود

وی مطرح نمود: یکی دیگر از دلایلی که به نظر من بازیکنان شهرداری نتوانستند ضربات آخر را به خوبی بزنند عدم تمرکز بود که باید در بیرون زمین دنبال دلایل آن بگردید و عدم پرداخت قرارداد ازنظر روحی بازیکنان شهرداری همدان را به هم ریخته بود.

احمدی با اشاره به فضای تمرینی مناسب گفت: کادر فنی شهرداری همدان به شدت در فضای تمرینی دچار مشکل بودند و چمن استادیوم قدس به سختی در اختیار آن ها قرار می گرفت در صوتی که به نظر بنده باید خود شهرداری همدان با امکاناتی که دارد یک استادیوم خانگی اختصاصی مناسب در همدان داشته باشد.

دغدغه کادر فنی نباید وجود فضای تمرینی باشد

این کارشناس فوتبال یادآور شد: دغدغه کادر فنی نباید وجود فضای تمرینی باشد که متأسفانه در نیم فصل شهرداری از این موضع ضربه خورد.

در خاتمه لازم به ذکر است؛ امیدواریم شهردار همدان که ریاست هیئت فوتبال استان همدان را نیز بر عهده دارد و اعضا شورای شهر و مدیران شهرداری در فرصتی که تا آغاز بازی ها در نیم فصل دوم باقی مانده مسائل تیم فوتبال شهرداری همدان را رفع نمایند تا در هفته های خاتمهی حمایت ها نوش داروی بعد از مرگ سهراب نباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 102

به "تیم فوتبال شهرداری همدان دربستر مرگ، چنددستگی باعث سردرگمی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال شهرداری همدان دربستر مرگ، چنددستگی باعث سردرگمی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید