توزیع 270 میلیارد ریال تجهیزات در مدارس استان کرمان

به گزارش دکتر برای تو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به کرمان از توزیع تجهیزات آموزشی، اداری، سرمایشی و گرمایشی در مدارس استان کرمان خبر داد.

توزیع 270 میلیارد ریال تجهیزات در مدارس استان کرمان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین راستا را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از ، محمد رضا رکوعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور پیش از ظهر امروز ضمن بازدید از قسمت های مختلف اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان با همکاران و کارکنان دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مباحث جاری قرار گرفت و در حاشیه این بازدید گفت: از سال 98 تا کنون بالغ بر 270 میلیارد ریال اعتبار جهت خرید و توزیع تجهیزات آموزشی، اداری، سرمایشی و گرمایشی به مدارس استان کرمان اختصاص یافته است.

رکوعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس کشور در جلسه شورای معاونین اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان حضور پیدا کرد و از زحمات و تلاش های جهادی مجموعه مهندسان و نیرو های نوسازی مدارس استان کرمان قدردانی نمود و منابع انسانی یک سازمان را با اهمیت ترین منابع سازمانی دانست و بیان داشت: در صورتی که به نیروی انسانی یک سازمان انگیزه لازم داده نشود این نیروی انسانی مستهلک می شود و اهمیت منابع انسانی در درجه اول و از اولویت سازمان نوسازی مدارس کشور می باشد.

او افزود: مجموعه نیروی انسانی و افکار این نیرو ها آینده یک سازمان را رقم می زنند و ما نیاز داریم که با نیروی انسانی با انگیزه، پرکار و شاداب آینده ای درخشان و روشن را برای سازمان نوسازی مدارس کشور ترسیم نماییم.

معاون رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور شرایط حاکم بر مدیریت نوسازی مدارس استان کرمان را شرایط خوب و مثبتی ارزیابی کرد، گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان یک اداره منحصر به فرد می باشد و این شاخص مثبت نشان از همراهی مجموعه نیرو ها و پرسنل با سیستم مدیریتی این اداره کل را نشان می دهد.

او شرح داد: هر سیستمی سیر تکاملی را طی می کند و نسبت به دیروز، خودش را مقایسه می کند و اگر نیاز مندی احساس نکند به پویایی نخواهد رسید، پس تلاش در جهت رفع کاستی ها و کمبود ها برای رسیدن به پویایی بصورت مستمر صورت می گیرد.

رکوعی اظهار امیدواری کرد: با توجه به اخذ مجوزات لازم در استخدام و تبدیل شرایط نیرو ها قراردادی در سال 99 تا حدودی مشکل کمبود نیروی انسانی در ادارات کل نوسازی مدارس به حداقل خواهد رسید.

او به فرسوده بودن ناوگان نقلیه و تجهیزات اداری تجهیزات اداری و تجهیزات دولت الکترونیک اشاره کرد و گفت: در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل و به روز رسانی تجهیزات اداری و دولت الکترونیک درصدد هستیم تا با تخصیص اعتبار از مجوز های پدافند غیر عامل و ظرفیت های مدیریت سبز در این راستا اقداماتی را صورت دهیم و بخش عمده ای از مسائل با تخصیص ای اعتبارات مرتفع خواهد شد.

او همچنین با اعلام اینکه رویکرد سازمان نوسازی مدارس در بحث رسانه از اولویت های این سازمان است، بیان داشت: برنامه داریم با ارتباط و تعامل با رسانه ها و داشتن رویکرد فرهنگ و رسانه، سرمایه های اجتماعی نظام را حفظ کنیم و خدمات نظام و دولت را منعکس نماییم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مطرح نمود: مسائل و کمبود ها از طریق رسانه ها انعکاس پیدا می کند و این خوب است که ما این مسائل و کمبود ها را پیگیری کنیم تا مرتفع شود، اما در کنار انعکاس ضعف ها و کمبود ها بایستی با ارتباط و تعامل با حوزه رسانه خدمات نظام و دولت انعکاس داده شود تا هم مردم از خدمات مطلع شوند و هم در ذیل انعکاس سرمایه های اجتماعی مشارکت های حقوقی و حقیقی برای فراهم آوردن زیرساخت های اجتماعی نیز اتفاق بیفتد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1064

به "توزیع 270 میلیارد ریال تجهیزات در مدارس استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 270 میلیارد ریال تجهیزات در مدارس استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید