تلگرام برطرف فیلتر می گردد؟ ، سورپرایز وزیر ارتباطات چیست؟

به گزارش دکتر برای تو، برطرف فیلتر تلگرام از سوی مرکز ملی فضای مجازی تکذیب شد، خبری که بعد از گفته وزیر ارتباطات مبنی بر اینکه روز پنجشنبه برای مردم سورپرایز دارد قوت گرفته بود.

تلگرام برطرف فیلتر می گردد؟ ، سورپرایز وزیر ارتباطات چیست؟

از وبلاگ لین هوان دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران، مرکز ملی فضای مجازی گفت: با توجه به انتشار خبری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی مبنی بر برطرف فیلتر تلگرام با عنوان (خروجی جلسات کارشناسی هفته گذشته شورای عالی فضای مجازی برطرف فیلتر تلگرام بوده است) به اطلاع می رساند، جلسه کارشناسی شورای عالی فضای مجازی کشور در مورد برطرف فیلتر تلگرام برگزار نشده بنابراین تصمیم گیری در این خصوص در شورای عالی فضای مجازی کشور صحت نداشته و صراحتا تکذیب می گردد.

این خبر در حالی تقویت شد که محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش شهر هوشمند گفته بود که روز پنجشنبه برای مردم یک سورپرایز داریم. اما ظاهرا این سورپرایز وزیر برطرف فیلتر تلگرام نیست.

خبرنگاران هم در این باره نوشت: پیگیری ها از دادستانی کشور نشان داد، سورپرایز پنجشنبه وزیر ارتباطات ارتباطی با تلگرام و برطرف فیلتر این پیغام رسان ندارد. پیش از این نیز اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه درمورد برطرف فیلتر تلگرام بعد از بازداشت قاضی صادر کننده دستور گفته بود، دلیلی وجود ندارد به خاطر یک اقدام اشتباه تصمیم های خوب یک قاضی زیر سوال برود.

از سوی دیگر شنیده ها حاکی از آن است که سورپرایز ویژه وزیر ارتباطات، رایگان شدن ترافیک داخلی اینترنت است. البته این موضوع هم هنوز به طور رسمی تایید نشده و باید منتظر باشیم وزیر خود اعلام کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 597

به "تلگرام برطرف فیلتر می گردد؟ ، سورپرایز وزیر ارتباطات چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلگرام برطرف فیلتر می گردد؟ ، سورپرایز وزیر ارتباطات چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید