تصاویر ، صعود متفاوت کوهنوردان در آشپزخانه!

به گزارش دکتر برای تو، بسیاری از کوهنوردان باتوجه به شیوع کرونا و لزوم ماندن در خانه برای حفظ آمادگی خود اجبارا در خانه تمرین می نمایند.

تصاویر ، صعود متفاوت کوهنوردان در آشپزخانه!

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، ویروس کرونا باعث شد در سراسر دنیا مسابقات و فعالیت های ورزشی لغو و به زمان دیگری موکول گردد. ورزش کوهنوردی هم از این قاعده مستثنی نبود. با توجه به بسته شدن باشگاه های ورزشی، کوهنوردان برای حفظ آمادگی جسمانی خود مجبور شدند که در فضای خانه به تمرین بپردازند. دوران کرونا برای کوهنوردان بسیار سخت است زیرا آنها بیشتر فعالیت خود را در طبیعت گذرانده اند و حالا مجبور هستند برای جلوگیری از شیوع سریع این ویروس در خانه بمانند و به فعالیت بپردازند.

بیشتر کوهنوردان فعالیت های خود را رها ننموده اند. آنها معتقدند که اگر ذهن خود را آماده نمایند می توانند از هر چیزی صعود نمایند. این صعود و تمرین موجب خواهد شد که قوت انگشتانشان تضعیف نگردد.

شخصی که در عکس زیر مشاهده می کنید فعالیت های ورزشی خود را در خانه پیگیری می نماید. او می گوید که برای حفظ روحیه خود تصمیم گرفته که صعود را از آشپزخانه شروع کند! او اظهار می نماید که جهت صعود بسیار پیچیده است.

همچنین چالشی در فضای مجازی برای کوهنوردان راه افتاده که از آنها خواسته شده تا از کابینت، مبلمان و یا سایر وسایل خانگی خود صعود نموده و در فضای مجازی منتشر نمایند. حتی بسیاری برای عکس منتخب جایزه در نظر گرفته اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 862

به "تصاویر ، صعود متفاوت کوهنوردان در آشپزخانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، صعود متفاوت کوهنوردان در آشپزخانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید