به زودی پیغام رسان گوگل به کاربران یاداوری می نماید جوابگوی پیغامها باشند

به گزارش دکتر برای تو، اگر فردی پر مشغله هستید و به خاطر همین مشغله نیز فراموش می کنید پاسخ دوستان خود را بدهید یک گزینه عالی انتظارتان را می کشد. پیغام رسان گوگل به زودی می تواند به شما یاداوری کند که جوابگوی پیغام های دوستان خود باشید.

به زودی پیغام رسان گوگل به کاربران یاداوری می نماید جوابگوی پیغامها باشند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بسیاری از افراد به علت مشغله شدید روزانه فراموش می نمایند پاسخ دوستان خود را ارسال نمایند یا پیغام های خود را دیرتر از حد معمول میبینند. اکنون پیغام رسان گوگل روشی ایجاد نموده که این مشکل را حل می نماید.

برای بسیاری از افراد تجربه ای ملموس است که بین یک کار مهم که نمی تواند قطع گردد، پیغامی دریافت نموده اند و پاسخ دهی به آن را به زمان دیگری موکول نموده اند، اما اغلب ما فراموش می کنیم در نهایت جوابگوی پیغام های خود باشیم. بر همین اساس است که به زودی پیغام های گوگل گزینه ای اضافی خواهند داشت که کاربران را مجبور می نماید پیغام های دوستان خود را پاسخ دهند.

سیستم این راه چاره بسیار ساده است: هنگام دریافت یک پیغام، یک عمل سریع ارسال اعلان روی گوشی و تا یک ساعت مهلت برای پاسخ دهی است. در کنار این اعلان نیز معمولا گزینه ای برای پاسخ نمایش داده می گردد. این نوع از سیستم اطلاع رسانی با سیستم اولیه اندروید متفاوت است.

البته هنوز معین نیست که آیا این گزینه فقط به وسیله اعلانها در دسترس خواهد بود یا اینکه کاربران میتوانند از آنها در برنامه های دیگر نیز استفاده نمایند یا خیر اما جیزی که معین است این است که این برنامه احتمالا بسیار پرطرفدار خواهد بود چرا که بسیاری از افراد با مشکل فراموش کردن پاسخدهی پیغامهای خود رو به رو هستند. این ویژگی هنوز حتی در حد نسخه بتا منتشر نشده است اما پیشبینی می گردد به زودی شاهد این ویژگی جذاب باشیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 215

به "به زودی پیغام رسان گوگل به کاربران یاداوری می نماید جوابگوی پیغامها باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی پیغام رسان گوگل به کاربران یاداوری می نماید جوابگوی پیغامها باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید