برانکو: از بازی با استقلال و السد دو پیروزی می خواهیم

به گزارش دکتر برای تو، هدف ما اول شکست استقلال و سپس گذشتن از سد السد است. این دو بازی، بازی های تاپ ما در این فصل هستند.

برانکو: از بازی با استقلال و السد دو پیروزی می خواهیم

به گزارش خبرنگاران ، شاخص ترین چهره این روزهای فوتبال ایران کسی نیست جز برانکو ایوانکوویچ. مردی که با کمترین دارایی، بهترین نتایج را رقم زده و نه محرومیت نقل و انتقالاتی توانسته مانعش گردد و نه حتی جدایی ستاره هایی که رفتن شان بار فنی تیم را کم نموده است. البته به لحاظ نتیجه چیزی تغییر ننموده است. پرسپولیس همچنان مدعی قهرمانی لیگ برتر است و مثل فصل پیش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم صعود نموده، این بار البته با دست های خالی. در عوض یاد گرفته که چطور از کمبودها و نداشته هایش فرصت بسازد و این فرصت ها را چطور به موفقیت تبدیل کند. این بزرگترین درسی است که پرسپولیس در سه سال اخیر از برانکو آموخته است.

فکر می کردید بازی با سپیدرود و شکست این تیم تا این حد برای پرسپولیس سخت گردد؟

بله، ما انتظار چنین بازی سختی را داشتیم. بعد از بازی با الدحیل با وجود خستگی که داشتیم از نظر روحی و روانی خیلی قوی بودیم و به خاطر همین روحیه بازیکنان در زمین عملکردی عالی داشتند. نتیجه این بازی برای ما بسیار مهم بود از این جهت که بازی قبل از دربی به حساب می آمد.

قبل از بازی گفته بودید سپیدرود با علی کریمی ضدفوتبال بازی نخواهد کرد و همین طور هم شد.

من با توجه به شناختی که از علی کریمی و تفکراتش داشتم پیش بینی می کردم که حریف مان ضدفوتبال نخواهد کرد. واقعاً سپیدرود با کریمی تبدیل به تیمی سازماندهی گردیده و با نظم تاکتیکی تبدیل گردیده بود. بازیکنانی چون یعقوب کریمی، میلاد شیخ اسلامی و مهرداد بایرامی عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشتند. شوکی که به سپیدرود با آمدن کریمی وارد شد این تیم را نسبت به روز های اول فصل خیلی بهتر و با ثبات تر نموده و مطمئن باشید آنها برای هر تیمی در لیگ حریف سرسختی خواهند بود.

وقتی قرار شد آدام همتی را به زمین بفرستید فکر می کردید او نتیجه را عوض کند؟

در مورد آدام همان طور که در نشست خبری بعد از بازی به شما گفتم، باید بگویم او هر روز سخت تمرین می نماید تا بهتر گردد و دیروز ثابت کرد شایسته بیشتر بازی کردن است. عملکرد آدام در بازی با سپیدرود مرا تحت تأثیر قرار داد. در کنار آن یک گل فوق العاده هم به ثمر رساند تا یک روز عالی را پشت سر گذاشته باشد. او واقعاً شایسته بازی کردن برای دقایق بیشتری است.

منشا و علیپور زوج خطرناکی را در خط حمله پرسپولیس تشکیل داده اند و این همان چیزی است که شما مدت ها انتظارش را داشتید. چقدر امیدوارید که آقای گل سال جاری لیگ هم پرسپولیسی باشد؟

بله منشا و علیپور تبدیل به زوجی گردیده اند که برای هر حریفی خطرناکند و می توانند موقعیت های زیادی را در هر مسابقه ای خلق نمایند. با این حال برای من فرقی نمی نماید گل را چه کسی بزند، بلکه مهم پیروزی تیم است. البته که دوست دارم آقای گل این فصل هم از پرسپولیس باشد.

دربی و هیجان های آن باعث نمی گردد حساسیت بالای بازی با السد را فراموش کنید و فرصت کافی برای بررسی حریف قطری را نداشته باشید؟

دیدار با استقلال یک مسابقه خیلی خوب از نظر تاکتیکی قبل از بازی با السد برای ما خواهد بود. در تیم مان از لحاظ تاکتیکی چیزی نداریم که بخواهیم از السد پنهان کنیم. آنها هم چیزی برای پنهان کردن ندارند. هر دو تیم با شناخت از یکدیگر به مصاف هم خواهند رفت، اما چیزی که تعیین است هدف ما اول شکست استقلال و سپس گذشتن از سد السد است. این دو بازی، بازی های تاپ ما در این فصل هستند.

شما آخرین دربی را باختید، آیا برای انتقام به مصاف استقلال می روید؟

درست است که آخرین دربی را باختیم اما در نیمه دوم آن مسابقه عالی بودیم و نتیجه می توانست بهتر و به سود ما رقم بخورد. به هر حال آن بازی تمام گردیده و دیگر به گذشته فکر نمی کنیم. در دربی پیش رو هم بدون شک به دنبال بهترین عملکرد و البته پیروزی هستیم.

می دانید که طرفداران پرسپولیس از این تیم فقط برد می خواهند، صحبتی برای آنها دارید؟

از طرفداران مان تشکر می کنم چرا که همیشه و به بهترین نحو ما را حمایت نموده اند. امیدوارم با کسب دو برد مقابل استقلال و السد پاسخ خوبی به محبت های آنها بدهیم.

2 – 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 38

به "برانکو: از بازی با استقلال و السد دو پیروزی می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: از بازی با استقلال و السد دو پیروزی می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید