بازیکنانم به هیچ وجه تمرکز لازم را نداشتند، عذرخواهی از طرفداران

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، هماد سامری امشب پس از باخت تیمش مقابل آویژه صنعت پارسا مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سومین یا چهارمین بازی خانگی است که ما خیلی ضعیف آن را در آبادان بازی می کنیم و عملکرد خوبی را از خودمان نشان نداده ایم، به طور قطع اگر مسئله ای هست متوجه من است که نتوانستم بازیکنانم را به اندازه کافی برای بازی ها به ویژه در آبادان آماده کنم.

بازیکنانم به هیچ وجه تمرکز لازم را نداشتند، عذرخواهی از طرفداران

وی اضافه نمود: بیرون از آبادان بازیکنانم با تمرکز بهتر و بیشتری بازی می نمایند اما متأسفانه در آبادان آمار فیدگل ما 30 درصد بوده است.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان توضیح داد: نمی دانم بچه ها بازی های خانگی را دست کم می گیرند و یا نه اما به هر حال مسئله ای که هست آنکه صد در صد مقصر من هستم و از طرفداران بابت این مسئله بسیار عذرخواهی کنم.

سامری درباره بازی پنجشنبه تیمش مقابل شهرداری یادآور شد: آن بازی هم سخت خواهد بود، تیم شهرداری تیم بسیار خوبی است و اگر بخواهیم به همین شکل بازی کنیم بازنده آن بازی هم خواهیم بود مگر آنکه تمرکز لازم به تیم برگردد و بچه ها به خودباوری خودشان باز گردند و بتوانیم تیم را به لحاظ ذهنی برای بازی بعدی آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد تقویت تیم را دارید یا خیر اضافه نمود: به طور قطع نظر شخصی من آن است که ما احتیاج به بازیکن داریم و همانطور که می بینید در شرایط حساس هر زمان بازی گره که می خورد ما به مشکل برمی خوریم؛ به هر حال اگر وزارت نفت مجوزهای لازم برای جذب بازیکن را بدهد، به طور حتم چند بازیکن مورد احتیاجمان را جذب می کنیم.

وی اظهار کرد: حکایت تیم سال جاری ما شبیه همان ضرب المثل معروف است که می گوید داخلش خودمان را کشته و بیرونش مردم را همه فکر می نمایند آلان تیم ما شرایط ایده آلی دارد ولی به طور حتم چنین نیست، بهر حال بضاعت ما همین قدر است و اگر جاهایی می بینید که با رقیب هایمان تنه به تنه می شویم از همین بابت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 667

به "بازیکنانم به هیچ وجه تمرکز لازم را نداشتند، عذرخواهی از طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنانم به هیچ وجه تمرکز لازم را نداشتند، عذرخواهی از طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید