ایران آماده ساخت مسکن برای جوانان سوریه است

به گزارش دکتر برای تو، ابراهیم محمود زاده معاون وزیر دفاع ایران و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو های مسلح کشور (ساتا) در ملاقات با سهیل عبداللطیف وزیر خدمات عمومی و مسکن سوریه بر سازندگی، توسعه عمرانی و ساخت مسکن در این کشور تأکید کرد.

ایران آماده ساخت مسکن برای جوانان سوریه است

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش ایرنا، دو طرف در این ملاقات بر حضور ایران در ساخت واحد های مسکونی برای تأمین اجتماعی و منازل برای جوانان سوریه و طرح های توسعه عمرانی تاکید کردند.

محمود زاده و عبداللطیف همچنین در زمینه سرمایه گذاری روی تکنولوژی ساخت وساز سریع واحد های مسکونی با هزینه کم و دارای صرفه مالی بیشتر تبادل نظر کردند.

وزیر مسکن سوریه نیز گفت در این ملاقات نحوه همکاری در پروژه های اجتماعی و سرمایه گذاری در املاک آنالیز شد و قرار است هیأت ایرانی مذاکرات فنی را با مسئولان سازمان توسعه و سرمایه گذاری املاک و سازمان کل مسکن سوریه انجام دهد.

وی توضیح داد، پس از این گفت وگوها، زمان بندی اجرای این طرح ها مطابق با تکنولوژی های ساخت و ساز سریع و با صرفه مالی بالا معین می گردد.

عبداللطیف اضافه کرد: مذاکرات در زمینه مشارکت طرف ایرانی در اجرای پروژه مسکن اجتماعی شامل ساخت هشت هزار واحد مسکونی در کنار سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در مناطقی خواهد بود که به نام مناطق توسعه املاک نامیده می گردد و زیر نظر بخش عمومی قرار گرفته است.

معاون وزیر دفاع ایران نیز گفت: ایران در مرحله بازسازی سوریه و با تکیه بر امکانات و تکنولوژی های جدید با بالاترین کیفیت، حداکثر سرعت و کمترین هزینه آماده همکاری با این کشور است.

وی بر اهمیت حمایت از دولت دمشق و همکاری با بخش دولتی و خصوصی این کشور در اجرای پروژه ها تأکید کرد و گفت: فعالیت ما در محدوده شهر دمشق شروع خواهد شد و پس از آن در دیگر استان های سوریه گسترش خواهد یافت.

ایران و سوریه اواخر سال 2019 تفاهم نامه همکاری برای توسعه عمرانی میان دو کشور امضا کردند و برنامه اجرایی آن نیز تدوین شد، اما شیوع ویروس کرونا، اجرای این توافقنامه را به تعویق انداخت.

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1106

به "ایران آماده ساخت مسکن برای جوانان سوریه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران آماده ساخت مسکن برای جوانان سوریه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید