ایتالیا قرارداد جدید فولادی در ایران امضا کرد

به گزارش دکتر برای تو، شرکت تجاری ای یو سایدر ایتالیا گفت یک موافقتنامه بلندمدت فراوری آلیاژهای آهنی با شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران به امضا رسانده است.

ایتالیا قرارداد جدید فولادی در ایران امضا کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا لحظه آخری همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلاتس، شرکت تجاری ای یو سایدر ایتالیا خاطرنشان کرد یک موافقتنامه بلندمدت فراوری آلیاژهای آهنی با شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران به امضا رسانده است. این شرکت بزرگترین فراوری کننده آلیاژهای آهنی در ایران است.

شرکت ای یو سایدر گفت: ما معتقدیم بازار آلیاژ آهن و سیلیکون فضایی مناسب برای ما در بازار آلیاژهای آهنی ایران فراهم می سازد و به وسیله این موافقتنامه ما ارزش افزوده مشتریانمان را بالا خواهیم برد، زیرا قادر خواهیم بود تا یک موادی با سطح کیفی متفاوت را ارائه دهیم.

شرکت ای یو سایدر، یک مرکز خدمات فولاد ایتالیایی است که دارای 14 مرکز فراوریی در سراسر اروپاست و همچنین یک شرکت بازرگانی فعال در بخش ذوب فلزات به شمار می رود.

بر اساس اطلاعات سایت اینترنتی شرکت صنایع آلیاژهای آهنی ایران، این شرکت اولین و بزرگترین فراوری کننده آلیاژ آهن و سیلیکون در ایران است که در سال 1987 در ازنای استان لرستان تاسیس شده است. این شرکت دارا 3 کوره است و ظرفیت فراوری سالانه آن به 60 هزار تن می رسد که 75 درصد آن را آلیاژ آهن و سیلیکون تشکیل می دهد.

16

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 671

به "ایتالیا قرارداد جدید فولادی در ایران امضا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا قرارداد جدید فولادی در ایران امضا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید