اوبراین: هیچ اطلاعی از مداخله روسیه در انتخابات 2020 ندارم

به گزارش دکتر برای تو، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای توضیح داد که هیچ اطلاعاتی در اختیار ندارد که نمایانگر کوشش روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا باشد.

اوبراین: هیچ اطلاعی از مداخله روسیه در انتخابات 2020 ندارم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه ای بی سی نیوز توضیح داد هیچ اطلاعاتی مبنی بر کوشش روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در اختیار ندارد.

اوبراین توضیح داد که بعنوان مشاور امنیت ملی دسترسی خوبی به اطلاعات آمریکا دارد و ادامه داد: مشاور امنیت ملی، دسترسی بسیار خوبی به اطلاعات آمریکا دارد. من هیچ اطلاعاتی مبنی بر کوشش روسیه برای انتخاب مجدد رئیس جمهور ترامپ مشاهده ننموده ام.

در تاریخ 21 فوریه (2 اسفندماه)، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش کرد که نمایندگان جامعه اطلاعاتی آمریکا به مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داده اند که روسیه ظاهراً در حال مداخله در کارزار انتخابات ریاست جمهوری 2020 برای یاری به انتخاب مجدد دونالد ترامپ به سمت ریاست جمهوری آمریکا است.

با اینحال، اوبراین توضیح داد که هیچ اطلاعات یا تحلیلی مشاهده ننموده که نشان دهد روسیه به ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 یاری می نماید.

وی ادامه داد: تمام آنچه که می دانم این است که جمهوری خواستار در جلسه استماع مجلس نمایندگان آمریکا از این جلسه ناراضی بودند و گفتند که هیچ اطلاعاتی در اثبات آنچه که گفته شد، وجود ندارد.

در آوریل 2019، گزارش نهایی تحقیقات رابرت مولر بازرس ویژه پرونده مداخله احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا در مورد تبانی احتمالی ترامپ و روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، توضیح داد که هیچ گونه شواهدی یافت نشده که نشان دهد ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه تبانی داشته اند.

در ماه ژانویه، کمیته اطلاعات سنا در گزارشی تأیید کرد هیچ شواهدی در مورد مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا وجود نداشته است.

مقام های روسیه به طور مداوم هرگونه اتهام مداخله در انتخابات آمریکا و هرکشور دیگر و مداخله در امور داخلی کشورهای خارجی را رد نموده اند و این اتهامات را مضحک و بی اساس خوانده اند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 804

به "اوبراین: هیچ اطلاعی از مداخله روسیه در انتخابات 2020 ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوبراین: هیچ اطلاعی از مداخله روسیه در انتخابات 2020 ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید