انتقاد صباغیان از افزایش قیمت کود و سم کشاورزی

به گزارش دکتر برای تو، یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از افزایش قیمت کود و سم کشاورزی انتقتد و تاکید نمود که باید جلوی افزایش قیمت گرفته گردد.

انتقاد صباغیان از افزایش قیمت کود و سم کشاورزی

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: گرانی کود و سم کشاورزی برای کشاورزان به شدت مشکل آفرین شده است. کود و سم کشاورزی به نوعی هستی کشاورز است و این فرایند کشاورز را با خاک یکسان می نماید. چه مافیایی پشت این قضیه حضور دارد که با اینگونه افزایش قیمت ها قشر ضعیف جامعه را نابود می نماید.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه با بیان این که شرایط دانش آموزان تعجب برانگیز است مدعی شد: در ابتدای مهرماه گفته شد که حضور در مدارس اجباری است و پس از آنکه پول روپوش و لباس و سرویس مدرسه در مدارس غیرانتفاعی گرفته شد اعلام می نمایند حضور در مدارس اجباری نیست. این شرایط در شأن آموزش و پرورش نیست و گویی هدف تعلیم و تربیت نبوده بلکه دریافت پول از مردم است.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی هم چنین توضیح داد: شرکت های لیزینگی خودروها در حال تشکیل شرکت های زیرمجموعه هستند که پول مردم را بالا می کشند سرپرست صنعت، معدن و تجارت باید به این موضوع ورود کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1131

به "انتقاد صباغیان از افزایش قیمت کود و سم کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد صباغیان از افزایش قیمت کود و سم کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید