السد با استراتژی تورنمنت، استقلال را اداره کرد

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران در دیداری حساس و سرنوشت ساز در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر رفتند. دو تیم در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که قطری ها برای به سلامت عبور کردن از این بازی نیازی به پیروزی و به آب و آتش زدن نداشتند اما بر عکس آنها شاگردان شفر که چیزی برای از دست دادن نداشتند باید بی محابا به میدان می رفتند.

السد با استراتژی تورنمنت، استقلال را اداره کرد

شاید در نگاه اول اینچنین دیده گردد که استقلال نسبت به بازی رفت هم ارائه گر دیدار بهتری بود و هم نتیجه بهتری گرفت. اما این عملکرد بهتر استقلالی ها را باید بیشتر نتیجه استراتژی السدی ها دانست.

قطری ها که بار خود را در بازی رفت و در تهران بسته بودند، اولویت شان را به صعود بدون تلفات اختصاص داده بودند. یعنی در واقع آنها به این فکر می کردند بدون بازیکن محروم و مصدوم و با صرف کمترین انرژی راهی نیمه نهایی شوند. شاید اگر السد با چنین استراتژی قدم به این میدان نمی گذاشت، فضا برای تیم استقلال تا این حد باز نمی شد و نتیجه بازی برگشت هم اینی نبود که الان ثبت گردیده است.

در سرانجام هم هر دو تیم به هدف از پیش معین گردیده شان رسیدند. السدی ها بدون بازیکن محروم و مصدوم به بازی نیمه نهایی راه یافتند و استقلالی ها هم حالا می توانند بگویند آبرومندانه از آسیا کنار رفتیم و سرمان بالاست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 34

به "السد با استراتژی تورنمنت، استقلال را اداره کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "السد با استراتژی تورنمنت، استقلال را اداره کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید