افتتاح متمرکز 527 پروژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

به گزارش دکتر برای تو، افتتاح متمرکز 527 پروژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به دستور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امروز چهارشنبه 17 بهمن 97 به وسیله ویدئوکنفرانس در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می گردد.

افتتاح متمرکز 527 پروژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، این مراسم در پرشین پلازا تهران با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می گردد و 527 پروژه در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از 31 استان کشور با حجم سرمایه گذاری بیش از 16هزار میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین 216 پروژه از 10 استان با حجم سرمایه گذاری 10هزار میلیارد ریال به صورت نمادین به وسیله ویدئوکنفرانس و به دستور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بهره برداری می رسد.

10 استان منتخب که پروژه های آنها به طور نمادین افتتاح خواهد شد شامل ایلام، اردبیل، تهران، مرکزی، هرمزگان، قزوین، ایلام، خراسان شمالی، اصفهان و کردستان است.

با افتتاح این پروژه ها هزار و 393 اتاق و 3 هزار و 641 تخت به ظرفیت اقامتی کشور اضافه می گردد، همچنین زمینه اشتغال 2هزار و 860 نفر با بهره برداری از این پروژه ها فراهم خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 132

به "افتتاح متمرکز 527 پروژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح متمرکز 527 پروژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید