اعتراض به طرح فاصله گذاری این بار در لندن

به گزارش دکتر برای تو، یک مقام ارشد پلیس در بریتانیا خاطرنشان کرد که پلیس لندن روز شنبه معترضان را که در مخالفت با قرنطینه ویروس کرونا جمع شده بودند، متفرق نموده و 19 نفر را نیز به جرم زیر پا گذاشتن مقررات فاصله اجتماعی دستگیر نموده است.

اعتراض به طرح فاصله گذاری این بار در لندن

به نقل از اسپوتنیک، عکس و فیلم های منتشر شده از هاید پارک لندن نشان می دهد که حدود 40 معترض، صبح روز شانزدهم ماه مه (شنبه) در نزدیکی تریبون معروف دنیا در منتهی الیه شمال شرقی پارک جمع شده بودند. برخی از این افراد، بنرهایی با شعار ویروس مسأله نیست، کنترل مسأله است و نه به ناهنجاری جدید در دست داشتند.

پلیس لندن پیرس کوربین، برادر جرمی کوربین (رهبر سابق اپوزیسیون در مجلس بریتانیا) را در حالی با دستبند دور کرد که او با یک بلندگو در حال سخنرانی بود. او در صحبت هایش ادعا نموده بود که نسل پنجم شبکه تلفن همراه و بیماری همه گیر با هم ارتباط دارند و قرنطینه بسته ای از دروغ است که برای شست وشوی مغزی شماست و برای آن است که نظم و ترتیب شما را حفظ کند. علت دستگیری او، امتناع از ترک منطقه و خودداری از ارائه اطلاعات شخصی بود.

در حال حاضر بریتانیا، رتبه دوم از لحاظ آمار مرگ و میر قطعی ناشی از ویروس کرونا در دنیا را دارا است و فقط ایالات متحده آمار بالاتری نسبت به بریتانیا دارد. اوایل ماه مه، گروهی از معترضان درمخالفت با محدودیت های قرنطینه، یک حلقه گروهی بیرون دفتر مرکزی پلیس لندن تشکیل دادند.

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا از هفته جاری میزان قرنطینه را کاهش داده و در حال حاضر کسانی که نمی توانند از خانه کار نمایند، به محل کار فرا خوانده شده اند. همچنین محدودیت های زمانی برای گذران وقت در بیرون از خانه کاهش پیدا نموده، در حالی که رعایت فاصله اجتماعی پابرجاست.

پیرس کوربین پیش از این هم با تئوری پردازی توطئه ویروس کرونا، بر سر زبان ها آمده بود. ایده او این است که دولت بریتانیا با شیوه قرنطینه خود، در کوشش برای ساخت نظم دنیای جدید است و شهروندان را به وسیله جای گذاری میکروچیپ دنبال خواهد نمود.

بریتانیا از 23 مارس (4 فروردین) به منظور کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا در قرنطینه به سر می برد، در حالی که مردم مجبور به خانه ماندن حداکثری هستند و امور خدماتی نیز به صورت موقت تعطیل شده اند.،ایسنا

-

-

-

-

-

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1020

به "اعتراض به طرح فاصله گذاری این بار در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض به طرح فاصله گذاری این بار در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید