اسکان بیش از 97 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان یزد

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران: مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به خاتمه دور اول مسافرت های نوروزی یزد، گفت: بیش از 97 هزار مسافر نوروزی در مدارس یزد اسکان یافتند.

اسکان بیش از 97 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان یزد

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا سال 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

احمد شیرزاد در گفت و گو با خبرنگار تسینم در یزد اظهار کرد: دور اول مسافرت های نوروزی از 29 اسفند آغاز شد و تا انتها روز چهارم فروردین ادامه داشت.

وی اضافه نمود: در این مدت تا صبح امروز نزدیک به 19 هزار خانوار در مدارس یزد اسکان یافتند که جمعیت مسافران اسکان داده شده، 97 هزار و 987 نفر بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد توضیح داد: پیش از آغاز تعطیلات نوروزی، اقداماتی برای تامین مکان مناسب برای اسکان مسافران نورورزی در مدارس و با درجه بندی محل اجرا شده بود.

شیرزاد اضافه نمود: سال جاری علاوه بر مراکز رفاهی ، افزون بر چهار هزار و 600 کلاس در بیش از 430 مدرسه استان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است و یک هزار و 250 نفر در 15 پایگاه کار ارائه خدمت به میهمانان فرهنگی را به عهده دارند.

وی تاکید نمود: بنا بر اعلام سامانه اسکان میهمانان نوروزی تا صبح امروز، استان یزد از نظر تعداد پذیرش مسافران، بعد از استان های فارس، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان در صندلی پنجم کشور قرار گرفته است.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 665

به "اسکان بیش از 97 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان بیش از 97 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید