اسپالتی: کیفیت بازیکنان تفاوت اینتر و میلان را رقم زد، دربی، فوق العاده تماشایی بود

به گزارش دکتر برای تو، لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم فوتبال اینتر می گوید دربی شب گذشته میلان تماشایی بوده و از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

اسپالتی: کیفیت بازیکنان تفاوت اینتر و میلان را رقم زد، دربی، فوق العاده تماشایی بود

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست وهشتم سری A ایتالیا در دربی دلامادونینا با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و جای میلان، رقیب دیرینه خود را در مکان سوم جدول گرفتند، پس از این بازی گفت: ما بازی را با شخصیت بالایی شروع و سعی کردیم نیمه زمین را از آن خود کنیم که در مقاطعی از بازی پیروز بودیم و در مقاطعی هم در انجام این کار ناپیروز بودیم. تفاوت دو تیم هم بر اساس کیفیت بازیکنان رقم خورد. ما بازی های میلان را از ابتدای فصل زیرنظر داشتیم.

وی اضافه نمود: ما سه تغییر در ترکیب تیم به وجود آورده بودیم، اما تیم همان پتانسلی را دارد که بتواند نتایج ماه اکتبر را تکرار کند. ما باید رفتاری درست در زمین از خود ارائه می دادیم که تا حدودی پیروز به انجام این کار هم شدیم. فاصله بین بازیکنان در زمین هم عالی بود. میلان هم در پست هافبک بازیساز خیلی قدرتمند است و توپ را با وجود چالهان اوغلو و سوسو به خوبی به گردش در می آورند و این ایده ای است که از گتوسو نشأت گرفته است. به همین خاطر لازم بود که ما در خط میانی فشرده باشیم و با وجود کیفیت آنها در خط هافبک کار سختی داریم.

سرمربی اینتر در ادامه گفت: ما به خاطر مصدومانی که داشتیم، ترکیب مان را چیدیم، اما بازیکنانی که در زمین بودند، عالی کار کردند و از اتفاقاتی که در زمین افتاد و چیزهایی که در روزهای اخیر گفته می شد، هراسی نداشتند. بازیکنان ما عالی کار کردند و ثابت کردند تیم باکیفیتی داریم. ما بازی بزرگی را مقابل حریف بزرگی بردیم. در کل هم دربی فوق العاده تماشایی بود.

اسپالتی همچنین در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا در مواجهه با این پرسش که آیا اینتر بدون ایکاردی بهتر بازی نمی کند؟، ترجیح داد به نوع دیگری پاسخ این پرسش را بدهد و گفت: باید به لائوتارو بابت پنالتی که زد خسته نباشید بگوییم، به پریشیچ بابت دوندگی اش خسته نباشید بگوییم و باید به کل بازیکنان مان بابت کارهایی که کردند، خسته نباشید بگویم. آفرین به تمامی اعضای تیم. همچنین باید از طرفداران تشکر کرد چون این حس را به تیم منتقل کردند که در شرایط سخت پشت تیم هستند. از همه آنها تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 154

به "اسپالتی: کیفیت بازیکنان تفاوت اینتر و میلان را رقم زد، دربی، فوق العاده تماشایی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: کیفیت بازیکنان تفاوت اینتر و میلان را رقم زد، دربی، فوق العاده تماشایی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید