ارتش سوریه به دروازه های شهر راهبردی معرة النعمان رسید

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، یک منبع سوری بیان کرد که ارتش این کشور به دروازه های شهر راهبردی معره النعمان رسیده است.

ارتش سوریه به دروازه های شهر راهبردی معرة النعمان رسید

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

این منبع اعلام کرد: ارتش سوریه چند کیلومتر بیشتر تا ورود به شهر راهبردی معره النعمان فاصله ندارد.

منبع مذکور اضافه نمود: این شهر از موقعیت جغرافیایی مهمی برخوردار است به طوری که در جاده دمشق-حلب واقع است و ارتش سوریه بر ادامه عملیات نظامی در جنوب استان ادلب و ورود به شهر پس از پیروزی های روز گذشته اصرار دارد.

شایان ذکر است که ارتش سوریه باگذشت پنج روز از عملیات در ادلب پیروز به تسلط بر مناطق مهمی شامل أم تینة - تلدم - أبو شرقی -الصیادة - الشعرة - المدیرسة - الربیعة - الخریبة - برنان - البرسة - فروان - قطرة - الحراکی - أبو دفنة - خربة معراتا - فعلول - أبو مکة - الصرمان - السقیعة - کرسنتة - البرج - السرج - سحال -ب ریصة - الفرجة - أم جلال - تل الشیح - أبو حبة - الرفة - تل حران - حران - القراطی - الهلبة - تعل التح - التح - معیصرونة - تل معران - جرجناز - تحتایا - تل السید جعفر - البلوطة - أم الجبل - تل أبو حامد مسلط شده است.

این در حالی است که ارتش سوریه با صدور بیانیه ای بر پاکسازی استان ادلب از لوث تروریست ها اصرار کرد.

در بیانیه ارتش سوریه آمده است: در روزهای گذشته نیروهای قهرمان ما با کفایت و لیاقت عالی پیروز به پاکسازی بیش از 320 کیلومتر مربع و بیرون راندن جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی شده و به بیش از چهل شهرک و روستا وارد شده اند.

ارتش سوریه اعلام کرد: فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح در عین حال که بر اتمام فرایند پاکسازی استان ادلب از لوث تروریست و حامیان آن اصرار دارد بر حفظ جان شهفرایندان بی گناه توجه خاصی دارد و از آنها می خواهد که از مناطقی که گروههای مسلح در آن قرار دارند، دور شوند و به سرعت خود را به مناطق تحت کنترل ارتش سوریه برسانند.

در این بیانیه آمده است: عملیات مبارزه با تروریسم تا زمان پاکسازی همه مناطق تحت اشغال تروریست ها و مزدوران آنها تحت هر نامی که باشند و در هرکجا که باشند ادامه خواهد یافت تا پرچم سوریه بر همه جغرافیای سوریه به اهتزاز درآید و پیروزی کامل بر تروریسم و حامیان آن محقق گردد.

خبر دیگر از سوریه اینکه سانا گزارش داد که پدافند هوایی ارتش سوریه صبح سه شنبه با استفاده از سلاح های مناسب، یک ففرایند پهپاد مجهز به شش بمب آماده انفجار را در آسمان شهر السقیلبیه واقع در شمال غربی حماه هدف قرار داد و آنرا سرنگون کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 575

به "ارتش سوریه به دروازه های شهر راهبردی معرة النعمان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش سوریه به دروازه های شهر راهبردی معرة النعمان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید