ادعای پایگاه آمریکایی ، ملاقات محرمانه ظریف با سناتور آمریکایی در مونیخ

به گزارش دکتر برای تو، یک پایگاه آمریکایی به نقل از یک منبع مطلع مدعی شد که کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکایی دیداری محرمانه با وزیر خارجه ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ برگزار نموده است.

ادعای پایگاه آمریکایی ، ملاقات محرمانه ظریف با سناتور آمریکایی در مونیخ

با قیمت تور آلمان پاییز از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، پایگاه خبری The Federalist آمریکا، به نقل از یک منبع مطلع مدعی شد که وزیر خارجه ایران با یک سناتور آمریکایی در آلمان ملاقات نموده است.

این رسانه گزارش کرد که از هیأت فرانسوی در مونیخ کسب اطلاع نموده است و نوشت، کریس مورفی سناتور دموکرات ایالت کنتیکت آمریکا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ ملاقاتی محرمانه با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران داشته است.

این پایگاه آمریکایی در ادامه گفته دفتر سناتور مورفی از پاسخ به سوالی در این زمینه در این زمان خودداری نموده است.

سناتور مورفی عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا است.

پایگاه خبری فدرالیست که به محافظه کاران نزدیک است گفته است که سناتور مورفی این اقدامات را در راستای تضعیف دولت دونالد ترامپ انجام داد است.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا اما گفته است که وزارت خارجه آمریکا هیچ اطلاعی از دو طرف درباره اینکه مورفی ملاقاتی با مقامات ایرانی داشته است ندارد.

سناتور مورفی پیش از این از تماسهایجان کری وزیر خارجه پیشین آمریکا با ظریف که به شدت مورد انتقاد کاخ سفید قرار گرفته بود دفاع نموده بود.

این سناتور دموکرات و عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، در نشست اخیر کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت نموده بود و دقایقی بعد از جلسه پرسش و پاسخ محمد جواد ظریف در این کنفرانس، در نشستی با حضور وزرای خارجه عمان، ترکیه، قطر، کویت درباره شرایط در منطقه غرب آسیا شرکت نموده بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 750

به "ادعای پایگاه آمریکایی ، ملاقات محرمانه ظریف با سناتور آمریکایی در مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای پایگاه آمریکایی ، ملاقات محرمانه ظریف با سناتور آمریکایی در مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید