اخطار کمیته اخلاق درباره استفاده از پرچم ژاپن

به گزارش دکتر برای تو، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران امیدوار است محیط استادیوم ها در رقابت های باشگاهی عاری از هرگونه تنش شاهد برپایی رویدادهای مرتبط باشد.

اخطار کمیته اخلاق درباره استفاده از پرچم ژاپن

اخطار کمیته اخلاق درباره استفاده از پرچم ژاپن

بعد از ناکامی پرسپولیس در کسب عنوان مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما ژاپن, در برخی از بازی های پرسپولیس در لیگ برتر از سوی طرفداران حریف پرچم ژاپن به استادیوم ها آورده می شد.

این اتفاق بار اول در استادیوم آزادی و در دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی رخ داد که تراکتوری ها مدعی شدند طرفداران شان به خاطر حضور بازیکن ژاپنی در این تیم پرچم ژاپن به استادیوم آورده اند اما بعد از آن استقلالی ها، سپاهانی ها و طرفداران تیم های رقیب پرسپولیس هم از این پرچم استفاده کردند.

به همین خاطر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در بیانیه ای گفت با توجه به تذکرات این کمیته درباره عدم ورود پرچم کشورهای دیگر به داخل استادیوم ها جهت برگزاری مسابقات در آرامش و سلامت و به دلیل عدم توجه برخی مراجع مرتبط، از مسئولان ذی ربط برای ادای توضیحات دعوت شده است. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران امیدوار است محیط استادیوم ها در رقابت های باشگاهی عاری از هرگونه تنش شاهد برپایی رویدادهای مرتبط باشد.

3-165

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 99

به "اخطار کمیته اخلاق درباره استفاده از پرچم ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطار کمیته اخلاق درباره استفاده از پرچم ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید