شروع عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری در پارک شبنم نوده خاندوز

به گزارش دکتر برای تو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از شروع عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری منطقه نمونه گردشگری شبنم نوده خاندوز با اعتبار 3میلیارد ریال اطلاع داد.

شروع عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری در پارک شبنم نوده خاندوز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی در این خصوص گفت: عملیات اجرایی این فاز ساماندهی و زیر ساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز با اعتبار 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های استانی شروع شد.

او به عملیات پیش بینی شده در این فاز اشاره نمود و اضافه نمود: در عملیات اجرایی این فاز اجرای محوطه سازی شامل سنگ فرش و دیواره مالون به مساحت حدود 300 متر مربع انجام خواهد شد.

کریمی ادامه داد: در سالهای قبل این اداره کل اقدام به اجرای محوطه سازی و مبلمان بتنی طرح چوب ، سنگ فرش و دیواره مالون راستا دسترسی به آبشار مصنوعی ، اجرای اسکلت فلزی آبشار مصنوعی و محوطه سازی اطراف آن و اجرای بخشی از نیلینگ آبشار مصنوعی با اعتبار 11 میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال نموده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان ابراز امید واری کرد در سال های بعد و در صورت تخصیص اعتبارات کافی از سوی مراجع ذیربط ، نسبت به تکمیل زیر ساخت های گردشگری لازم برای رفاه حال مسافران و گردشگران اقدام خواهد شد.

شایان ذکر است ؛ پارک جنگلی شبنم نوده خاندوز از نقاط دیدنی استان گلستان واقع در شهر نوده خاندوز در شهرستان آزادشهر است. این پارک بر فراز تپه ای مشرف به شهر واقع شده است دیواره و پله های سنگی این پارک مناظری زیبا را بوجود آوره است .

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 316

به "شروع عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری در پارک شبنم نوده خاندوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری در پارک شبنم نوده خاندوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید