آخرین جزئیات انتخاب رشته کنکور ارشد 99 دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش دکتر برای تو، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد آخرین جزئیات انتخاب رشته کنکور ارشد 99 این دانشگاه آزاد را بیان نمود.

آخرین جزئیات انتخاب رشته کنکور ارشد 99 دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد با اشاره به آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد از روز یکشنبه 16 شهریور ماه شرح داد: به منظور شرکت داوطلبان علاقمند به پذیرش در این دانشگاه کد دسترسی انتخاب رشته توسط سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه اعلام نتایج اولیه درج شده است و داوطلبان براساس این کد دسترسی و کد ملی می توانند نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اقدام کنند.

طهماسب کاظمی گفت: تمام داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد با توجه به نتایج درج شده در کارنامه صـادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و با مراجعه به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org ضمن مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته/محل متناسب با کد مجموعـه امتحـانی خود اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبانی که علاوه برکد رشته امتحانی اول، در کد رشته امتحانی دوم نیز ثبت نام و در آزمون شرکت کرده اند، می توانند رشته/محل های متناسب با کد رشته امتحانی دوم خود را براساس اولویت موردنظر در میان 100 رشته/محل انتخابی درج کنند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی اضافه نمود: داوطلبان تنها امکان انتخاب رشته/گرایش هایی را دارند که مطابق کارنامه صادره از سوی سازمان سـنجش آموزش کشور در کد ضریب متناظر با آن (از کـد رشـته امتحانی اول و یا دوم) مجاز شده باشند.

طهماسب کاظمی تاکید کرد: عدم مراجعه به سامانه به منظور انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی در موعد مقـرر و مطـابق اطلاعیه هـای صادره به منزله انصراف از پذیرش در دانشـگاه آزاد بوده و پس از انقضای مهلت مقرر امکان انتخاب رشته تحـت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1221

به "آخرین جزئیات انتخاب رشته کنکور ارشد 99 دانشگاه آزاد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات انتخاب رشته کنکور ارشد 99 دانشگاه آزاد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید